Már vagy egy hónapja hogy elkezdődött a gimi, ami eléggé meglepő ugyanis olyan mintha még csak egy hete lett volna a Gólyatábor.
Reggel amikor hatkor megszólalt a telefonomból a Runaway egyből kippattant a szemem. A fürdőbe léptem, és megmostam a fogam.
A szekrényemből kivettem, egy fekete rövidnadrágot, és hozzácsaptam egy síma fehér pólót, majd felvettem azokat.
Felvettem még a fekete Vans cipőmet, és hosszú barna hajamat leengedve hagytam és úgy indultam le a konyhába, ahol anyukámmal találtam szembe magam.
-Szia drágám-köszöntött anya, és közben a kávéját kortyolgatta.
-Szia-feleltem mosolyogva majd a hűtőhöz léptem és kivettem egy túrórudit és elfogyasztottam.
-Mikor indulsz?-kérdezte
-Most-nevettem fel és egy puszival köszöntem el tőle.Elindultam a suliba, és alig 20 perc séta után ott is voltam.
Felsétáltam a terembe, és levágtam magam a padomba, ami a középső sor harmadik padja volt.
Egyedül ülök, mivel nem szeretem ha valaki mellettem ül.
Előpakoltam matekra majd megpillantotam ahogy Daisy a legjobb barátnőm felém tart, és a nyakamba ugrik. 😂
-Sziaaaa Kimberly-köszönt Daisy izgatottan
-Szia Das-mondtam mosolyogva.
-Képzeld új osztálytársunk lesz.
-Honnan veszed?-kérdeztem.
-Hát tudod...az igazgatóinál voltam és hallottam amikor mondják valami
Blake nevű srácnak hogy holvan a Mi termünk és hogy köszönti az iskolánkban.-hadarta el gyorsan és alig vett levegőt.
-Aha, nem nagyon izgat-mondtam hanyagul.
-Persze Persze-nevetett ki a legjobb barátnőm.
-Most mivan?-kérdeztem értetlenül.
-Semmi, majd meglátod-hagyta rám és már indult volna el amikor hirtelen hátra nézett-Szerintem lesz egy új padtársad-kaccsintott.
-Melyik pizsamádba álmodtad?-nevettem fel
-Asszem az unikornisosba-mondta és elnevette magát ő is.
Becsengettek... A matek óra dög unalmasan telt,már nagyon unom az egyenleteket. 😂Utolsó óráról is kicsengettek amikor az osztályfőnök lépett be, és egy fiú volt mögötte...
YOU ARE READING
Egy Bulin Kezdődött*Blake Gray Fanfiction*BEFEJEZETT*
Teen FictionA 15 éves Kimberly Gray osztályába egy új srác kerül, aki nem csak hogy eszméletlenül helyes, és kedves, mindezek mellett jól is focizik. Kim imádja a sportot. De mégjobban imádja újdonsült padtársát.....