Existuje šťastnější holka na světě, než já?

929 29 6
                                    

16:46 téhož dne
,,Tak se tu mějte, mě a Vadimovi jede ve 17:17 vlak. Ahoj!" Rozloučila jsem se a vzala si svůj kufr.
,,Čau!" Rozloučil se i Vadim.
,,Příjemnou cestu! Ahoj!" Rozloučili se i ostatní a já s Vadimem se vydala k nádraží.

Byli jsme tam akorát v 17:16.
,,Ou sakra! Zbývá nám jedna minuta! Váďo pohni!" Zakřičela jsem na Vadima a chytla ho za pravou ruku. On se usmál a přidal do kroku.

Jen tak tak jsme nastoupili do rychlíku. Našli jsme si volné kupé a tam si sedli. Vadim odhodil své kufry na sedadlo oproti mě.
,,A kam si sedneš, prosim tě?" Zeptala jsem se vysmátě.
,,No přece vedle tebe, ne?" Řekl a přisedl.
,,Hm, aha." Byla jsem asi v sedmém nebi.
,,Vadí?" Zeptal se uraženě.
,,Ne! Klidně tu seď!" Řekla jsem a šáhla mu na stehno. Podívala jsem se na něj a on se smál. Já se začala smát taky. Nějak se ke mě přiblížil. Já věděla o co jde.
,,Ne, Vadime." Dala jsem mu ruku na pusu.
,,Já věděl že je to špatný nápad... Promiň..." Řekl smutně.
,,Hm..." Zamručela jsem.

Zbytek cesty jsme byli sticha když najednou jsme přijeli na Hlavní nádraží a já se zvedla a Vadim taky. Otočila jsem se pro kufr a pak zpět. On se na mě díval těma jeho pěknýma očima. Zadívala jsem se do nich jako nikdy. Ha, však jsem nikdy jindy tu možnost neměla...
Pomalu jsem se k němu příbližila a on ke mě taky. Najednou jsme byli u sebe. Líbali jsme se. Pak se ode mě odtrhnul.
,,Jdeme Carrie, už jsme na Hlaváku..." Řekl zaraženě.
,,Jojo." Řekla jsem já, pro změnu šťastně.

Vystoupili jsme z rychlíku a každý se dal svým směrem. Přišla jsem domů. Byla tam Andy s Denisem.
Denis je můj nejlepší kamarád.

,,No ahoj! Máš tady překvápko!" Zasmála se Andy a ukázala na Denise. Obejmula jsem ho.
,,Ahoj!" Řekla jsem vysmátě.
,,Rád tě vidim, jak jsi se měla?" Zeptal se mě Denis.
,,Líp být nemohlo." Usmála jsem se a začervenala.
,,Tam byl nějakej kluk, že jo?" Zasmála se Andy která seděla na židli.
,,Ano... Byl..." Odpověděla jsem.
Denis s Andy se na mě podívali docela tázavým pohledem.
,,A kdo to byl?" Zeptala se Andy.
,,Vadim." Řekla jsem a lehla si na postel.
,,A ty jsi se zamilovala?" Zeptal se Denis.
,,Vzhledem k tomu, že vám dvoum věřim a to docela dost... Tak vám to povim... Ano! A on asi do mě... Líbali jsme se v rychlíku... Ach jo... Nevim no..." Začala jsem vyprávět.
,,Co nevíš?" Udivil se Denis.
,,Jestli spolu jsme..." Řekla jsem smutně.
,,To by chtělo se ho zeptat, no." Řekla chytře Andy.
Cink!
,,Kdo to asi je, hm?" Zasmál se Denis.

Byl to Vadim. Rozklikla jsem zprávu a začervenala se.

V: Carrie? Prosím, uvědom si co se stalo v tom vlaku...
C: Teďka nechápu jak to myslíš..?
V: Abych to uvedl na pravou míru.. Znám tě ze CineTube..nikdy jsme se spolu nebavili..a najednou? Jsme se potkali a začali se bavit a začali se líbat.. Prostě..eh.. Já tě miluju, Carrie! Chtěl bych s tebou být.. Ovšem.. Záleží na tobě.
V tu chvíli jsem ztratila hlas i dech... Nevěděla jsem co dál...
C: Váďo:)<3..já tebe taky miluju! Moc! A ano. Budeme spolu.
-Lásko. <- Dodala jsem.

V tu chvíli jsem byla nejšťastnější holka na světě... Opravdu!

,,Andy! Já s nim chodim!" Zakřičela jsem a lehla si na postel.
,,Co že to?!" Ozval se jednohlasně Denis s Andy.
,,No ano, chodim s Vadimem... Ahh, já jsem... Já nevim, bože!" Nemohla jsem štěstím promluvit.
,,Jee, přeju Carrie." Řekla Andy a objala mě.
,,Děkuju! Deňo? Co je?" Usmála jsem se na Denise který stál za Andy a koukal na mě žárlivým pohledem.
,,Nic. Přeju. Tak já jedu... Ahoj." Řekl Denis, falešně se usmál a šel pryč.
,,Co mu je?" Udivila jsem se.
,,Nevim..?" Řekla tajemně Andy.

V ten den jsem však nad tím nepřemýšlela... Přemýšlela jsem nade mnou a Vadimem. Čekají mě nejhezčí chvíle v mém životě s nejhezčím a nejlepší klukem na světě.

Láska na ruský způsobKde žijí příběhy. Začni objevovat