To už fakt není možný

499 20 0
                                    

Dostříhala jsem Q&A video okolo 23:20 a pak si šla lehnout. Okolo 2:30 mě však vzbudil telefonát...

,,Co? Cože? Kolik že je? A kdo mi může sakra volat?!" Nadávala jsem. Vzala jsem mobil do ruky a zjistila jsem že mi volá Vidrail.

,,Ano Adame?"
,,Čau Carrie, hele, určo víš že Vadim šel se mnou a ještě s PJayem na schůzku že?"
,,Jo, vim. Nechával mi vzkaz. Proč?"
,,Hele on to tady tak trochu s PJayem přehnal s pitím, víš.. Asi jen tak domů nedojde.. Nemohla by jsi pro něj..ehm..dojet? U mě spát nemůže, mám tam Míšu a pro PJaye jede jeho táta a myslim že by dva takový případy nezvládl.."
,,Joo. Dobře. Kam mám jet?"
,,Na Václavák. Do klubu Zvon. Snad víš.."
,,Vím. Do 30 minut jsem tam."

Zvedla jsem se z postele a šla se obléknout. Došla jsem do garáže ale jak naschvál mi nešlo nastartovat auto.

,,Hm, to je jak naschvál tohle. Co teď? Mám vzbudit Denise? Mohla bych." Řekla jsem si pro sebe a vytočila jsem Denisovo číslo.

,,Čau Carrie, děje se něco?" Zeptal se mě rozespale.
,,Deňo, promiň ale neodvezl by jsi mě na Václavák do nějakýho klubu? Je tam Vadim.. Opilý Vadim.."
,,Jasně. Za 10 minut jsem tam."

Ve 2.45 přijel Denis a vydali jsme se na Václavák.

Dojeli jsme tam ve 3:20 a já se vydala s Denisem do toho klubu. Bylo to tam luxusní ale pak jsem zahlédla Vadima který tam byl evidentně ve svým živlu. Seděl na jakémsi gauči, před nim stál nějaký drink a na něm se válela nějaká holka.

,,No Vadime?!" Zakřičela jsem na něj.
,,No čau! To je Hanka. Kočka co?" Odpověděl mi Vadim.
,,Emm..děláš si ze mě srandu?" Řekla jsem naštvaným tónem.
,,Ne. Proč kurva?" Začal být agresivní.
,,Hele klidni se zase jo?" Přidal se do toho Denis.
,,Aa, ty tu máš toho tvýho "milence" jak mě s ním podvádíš, hm?" Řekl provokativně Vadim a zvedl se. Sotva stál.
,,Co to meleš?! Pojď domů už!" Rozkázala jsem mu ale on mě však chytl za vlasy a mrštil se mnou o gauč. Já se rozbrečela...
,,Přeháníš ne?!" Strčil do něj Denis a povalil ho na gauč vedle tý holky Hanky.
,,Drž hubu." Odvětil drze Vadim.
,,Víš co? Zůstaň si tady! Carrie si nezasloužíš, blbečku. Nech si radši tady tu..Hanku!" Řekl Denis a odešel se mnou pryč.

V tom klubu bylo něco málo přes 10 lidí a měli z nás velký divadlo. A to mě štvalo...

Denis si mě odvezl domů. Prý mám u něj dneska přespat.

Láska na ruský způsobKde žijí příběhy. Začni objevovat