S Váďou už jsme spolu přes 5 měsíců a je to hrozně krásný!
,,Lásko? Tady mi napsal PeeeTaaaTv jestli by jsme k němu nepřišli na oslavu..? Asi na narozky..? Nevim. To nenapsal..." Vyprávěl mi když seděl vedle mě a koukal do mobilu.
,,K Péťovi? No já nevim..." Řekla jsem nerozhodně.
,,Však se s nim bavíš ne? Bude tam Vláďa, Blazer, Kuba a Marty z EremMovie a taky PJay..jo a Denis." Začal mi vyprávět.
,,No dobře. Kdy?"
,,Dneska od 17.00!" Řekl a usmál se.
,,Jo, jdeme lásko." Řekla jsem a dala mu pusu na tvář.17:00
Zazvonili jsme u Péťi na byt a on nám přišel otevřít.,,Čus kámo! A ahoj Carrie!" Řekl a plácnul si s Vadimem.
,,No nazdar ty vole!" Pozdravil ho i Vadim.
,,Ahoj." Řekla jsem nesměle.
,,Neboj Carrie, nudit se nebudeš! Bude tady Teri, s tou si snad rozumět budeš ne? A pak má přijít Anička Šulcová." Mrkl na mě Péťa.
,,Ale já jsem neřekla že se budu nudit..." Začala jsem odporovat.
,,Ha, to asi né ale vidím to na tobě!" Zase na mě mrknul.Posadila jsem se na gauč vedle Blazera a pak přišla Teri a za ní hned Anička. Šla jsem je pozdravit a sedly jsme si spolu na gauč.
,,A jak vám to klape s Váďou?" Zeptala se po dlouhém rozhovoru Teri.
,,Dobře! Přes 5 měsíců, to je pěkný ne?" Usmála jsem se a napila se svýho ledovýho čaje.
,,To je! To ti závidím!" Mrkla na mě Teri a usmála se.
,,No já taky! Mě to takhle dlouho vydrželo vždy jen s mým crushem." Zasmála se Anička.Povídali jsme si takhle asi do 23:45 když najednou...
,,Hej Carrie?! Upadl ti kluk!" Zavolal Vláďa.
Já se otočila a viděla jsem opilého Vadima na zemi, připomělo mi to, jak jsem se já opila na tý oslavě kde jsme se potkali.
,,Už si ho jdu zvednout!" Zasmála jsem se na Vláďu.
,,Já ti jdu pomoct!" Vylétnul Denis z křesla.
,,Jo, to budeš hodnej. A ty taky mluvíš? Od těch desíti co jsi tady jsi ani nepromluvil." Zasmála jsem se na Denise.
,,Poslední týdny nemám náladu..." Řekl smutně Denis a vzal Vadima za levou ruku a já za pravou.
,,Váďo! Šup! Zvedej se!" Popoháněla jsem ho.
,,No joooooo!" Řekl opilým hlasem.Asi po 2 minutách jsme ho zvedli a vydali jsme se domů.
,,Vadime jdi si lehnout ano?" Řekla jsem mu.
,,Ne!" Protestoval.
,,Vadime!"
,,Ne! Já chci ještě pít!" Řekl a silně mě udeřil do pravý ruky.
,,Au!!? Co děláš Váďo?" Řekla jsem ublíženě.
,,Já to viděl jak jsi si tam povídala nade mnou s Denisem! Určitě jste mě pomlouvali, ty děvko!" Zakřičel na celý můj pokoj.
,,Co prosím? Vadime, doufám že si uvědomuješ že se mi tohle chování nelíbí!? Vlastně neuvědomuješ..já doufám že tě to ráno bude mrzet! ..až ti to připomenu!" Strčila jsem do něj a on spadl do postele.
,,Tak mě se s ním třeba vyspi, špíno!" Zakřičel na mě, já se mu však jen smála. Po pár minutách usnul a já si šla pak lehnout taky.
ČTEŠ
Láska na ruský způsob
FanfictionCarrie a Vadim se spolu potkají na jedné oslavě. Jak to dopadne? Dají se dohromady? Bude to krásná lovestory nebo smutná?