Hastahaneye gittiğinizde kayıt yaptırdığınızda üstünde isminiz yazan beyaz bir bileklik verirler ve bunu takmanızı rica ederler.Bunun gibi başka şeyleride temsil eden farklı renkte bileklikler vardır.Bunlardan biride kırmızı bilekliktir.Hayatını kaybetmiş kişilere takılır ve defnedilmeden önce çıkartılır.
Vardiyaya kalan beyin cerrahı ameliyatını bitirmiş ve evine gitmek için asönsöre binmiştir.Asansörde nazik yaşlı bir kadınla konuşmaya başlarlar.En alt kata inene kadar konuşurlar asonsör 3. Katta durur ve içeri bir kadın binmek ister ,doktor kadını görür görmez asansörün herhangi bir katına basar ve kapılar kapanır.Yanında duran yaşlı kadın doktorun bu hareketinden dolayı azarlayıp durur ve neden böyle bir davranış sergilediğini sorar.
-Doktor ise şöyle der:
Benim az önce ameliyat ettiğim kadın ameliyat olumsuz sonuçlanmıştı ve hastayı kaybetmiştik bilekliğinin rengine dikkat etmedinizmi der ?
Kadın bunu duyunca kahkaha atmaya başlar.Doktor şaşkın bir şekilde neden kahkaha attığını sorar.
Ve kadın gülmeye devam ederek bilekliğini gösterip bunamı benziyordu der ?
NOT: Hikayelerimi beğeniyorsanız daha çok istiyorsanız vote ve yorunları bekliyorum dediğim gibi bana mesajla hikaye önerebilirsiniz okuduğunuz için Teşekkür Ederim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Korku Hikayeleri
Mystery / ThrillerGerçek yaşanmış olaylardan esinlenerek yazdığım okumaya yürek isteyen KORKU HİKAYELERİ...