-Çıkmaz Sokak-

18 0 0
                                    

Arkadaşlarla beraber dershaneden eve giderken biraz macera yaşayalım dedik.Pişman olduk çünkü karanlık çıkmaz bir sokağa girmiştik.Birden evlerin tüm ışıkları söndü ,zaten çok fazlada ev yoktu.Tüm sesler kesildi sokakta sadece biz vardık,o anki panikle birbirimize sarıldık.İleriden bir çığlık sesi geldi ve o yöne doğru koştuk,hiç bir şey yoktu az daha ileride gözleri bembeyaz yüzü kan içinde bir kadın gördük , tabi kadın diyebilirsek.

Kadın elindeki hançerlerle yavaşca bize doğru yürümeye başladı,o an sanki kalbim dıracaktı.Kadın birden önümüzde belirdi,be aramızdan oğulcan arkadaşımıza hançeri sapladı.O anda telefonun sesine birden uyandım.Oğulcanın annesi arıyordu açtım ağlıyordu.Ne oldu ? Diye sorduğumda ise sabah Oğulcanın odasına girdiğimde yoktu.Heryeri aradık ama bulamadık dedi.Daha sonra dışarıyı aradığımızda bi sokakta kanlar içinde yerde yattığını ve kanlı bir tarihi hançerin saplandığını gördük.Haber vermek için Burağı aradım,ve olanları anlattım Buraktan aldığım cevap karşısında şok olmuştum.Aynı Rüyayı Oda Görmüş...

NOT: Bu Hikayeyi yazarken zorlandım güzel olduğunu düşünüyorum emeğe saygı için voteleri ve yorumlarınızı bekliyorum belirtmek istediğiniz bişey varsa yorumlara yazabilirsiniz okuduğunuz için teşekkürler...

Korku HikayeleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin