Γιαννης
Πριν μια βδομαδα εγω ο Γιαννης Ευθυμιου παντρευτηκα την Αννα Κομνινου. Ο Πατερας μου εχει επιχειρησεις και ηθελε να κανει συνεργασια με τον πατερα της Αννας.
Την κοπελα μονο μια φορα την ειδα στο σπιτι μας και την επομενη οταν παντρευτηκαμε στην εκκλησια...
Σημερα λοιπον θα φευγουμε για Σαντορινη.. μηνα του μελυτος.- ελα ρε Γιαννη... πρεπει να φυγουμε..
- τωρα Αννα ερχομαι..
Της ειπα με βαρια καρδια... δεν θελω να παω πουθενα μαζι της... δεν μου αρεσει. Ο Μονος λογος που εγινε γυναικα μου ειναι τα λεφτα.
Ο πατερας μου με πιεσε να την παντρευτω.- ελα ρε Γιαννη... ελα .. τι κανεις τοσες ωρες...
- ηρθα ... ηρθα πως κανεις ετσι.
Μπηκα στο αμαξι και φυγαμε για το πλοιο..
Στον δρομο η Αννα μιλαγε ολη την ωρα... δεν εβαζε καθολου τον σκασμο.
Της ειπα οτι θελω λιγη ησυχια αλλα αυτη τιποτα..
Τι τραβαω....Μπηκαμε στο καραβι και φυγαμε για το νησι...
Οταν φτασαμε εκει αμεσως πηγαμε στο ξενοδοχειο..
Η Αννα πηγε για μπανιο ενω εγω καθισα στο κρεβατι... ηθελα λιγο να ξαπλωσω.. τιποτα αλλο.
Μολις βγηκε η Αννα απο το μπανιο αρχισε παλι να μιλαει...
Πωω αυτη η κοπελα θα με πεθανει...- Αννα θελω λιγο να κοιμηθω... σε παρακ..
Πηγα να συνεχισω αλλα πηρε αυτη τον λογο.- Γιαννη σηκω.. θα παμε βολτα. Δεν ηρθαμε στην Σαντορινη για να κατσουμε εδω μεσα.
- Αννα θελω λιγο να ηρεμησω.. σε παρακαλω ηρεμησε λιγο..
- οχι ρε Γιαννη δεν μπορω να ηρεμησω... ειπα θελω να βγουμε εξω και θα βγουμε... τελος.
- μα ρε Αννα σου ειπα θελω να κατσω λιγο στο ξενοδοχειο.
- και εγω σου ειπα οτι αυτο δεν προκειται να γινει
- Αννα θα σκοτωθουμε κανονισε.. ηρθαμε εδω για να περασουμε ωραια... μην με νευριαζεις.
- για να σου πω... εγω ηρθα εδω σε αυτο το νησι για να διασκεδασω και να βγαινω βολτες με τον Αντρα μου....
Γιαυτο πηγαινε κανε μπανιο και ελα για να φυγουμε.Σηκωθηκα απο το κρεβατι και πηγα γρηγορα στο μπανιο.... δεν την αντεχω καθολου..... ποτε θα φυγω και θα γλυτωσω απο αυτην.
- να κανεις γρηγορα μπανιο...εεε
Βαριεμαι να περιμενω..Δεν ειπα τιποτα.. δεν χρειαζεται να πω κατι.... δεν θελω να ασχολουμε αλλο μαζι της. Ο Πατερας μου ειπε οτι θα ειναι καλη κοπελα αλλα αυτο δεν το βλεπω .... μου προκαλει νευρα.
YOU ARE READING
Ταξιδι Στον Ερωτα♥
Teen Fiction- γιατι δεν μπορουμε να ειμαστε μαζι. - ηρθες ταξιδι του μελητος με την γυναικα σου. - σου ειπα δεν την αγαπαω... μονο εσενα θελω. - δεν γινετε αυτο Γιαννη... απλα ξεχνα με. - αυτο που λες τωρα δεν γινεται... Δεν μπορω να σε ξεχασω... σε θελω.... ...