Πρωι...Μερια Βασως
Ειμουν στο ξενοδοχειο και τακτοποιουσα καπλτι πραγαματα... ηρθε μια κοπελα προς το μερος μου.. μαλλον δεν με εχε δει...
Μιλαγε στο τηλεφωνο..- ναι ρε Ζωη επιασε το κολπο.
- ναι ρε ο Γιαννης το πιστεψε...
- σιγα μην αφηνα μια καμαριερα να μου τον επερνε.
- ασε οταν τους ειδα στην παραλια εμεινα.... δεν το πιστευα
- μωρε σημερα θα ερθουμε... και μολις παμε εκει θα βρω εναν τροπο και θα τον τυλιξω..
Αυτο δεν ειναι προβλημα..
Ναι υα τα πουμε απο κοντα τσαου φιλακιαΔεν μπορει ολα ηταν ενα κολοπο και εγω εστειλα μηνυμα στην Αλεξανδρα οτι ο Γιαννης εφυγε... ωραια μια χαρα τα καταφερα... τρεχα Βασω να τα διορθωσεις.
Μερια Αλεξανδρας
Δεν το πιστευω οτι παλι εκανα λαθος ..
Εχω σπασει οτι υπαρχει στο σπιτι...
Δεν θελω να βλεπω τιποτα και κανεναν..
πεταγα τα πιατα κατω... πηρα τα μαχαιρια και εκοβα οτι υπηρχε στον δρομο μου.
Καποια στιγμη ακουω το κουδουνι.
Δεν προλειται να ανοιξω... οχι..- Αλεξανδρα ανοιξε την πορτα... πρεπει να μιλησουμε. Ο Γ
- να πεθανει... ετσι με αγαπει αυτος.. φευγει με την γυναικουλα του ... ε οχι... παντα εγω η ηλιθια φταιω για ολα ....
Εριξα κατω το αγαπημενο μου βαζω και κοπηκα στα ποδια.
Αιμα ατρεχε αλλα δεν με ενδιεφερε... ποσες φορες ακομα θα το νιωσω αυτο.- σε παρακλαω ανοιξε την πορτα...
- Φυγε δεν θελω να μιλησω σε κανεναν.
Ετρεξα στο δωματιο μου και κλειδωσα την πορτα ωστε να ειμαι μονη και να μην ακουω τιποτα.
Γιατι ρε γαμωτο παντα να πληγωνομαι...δικιο ειχα ενας σαν τους αλλους ειναι...
Το κινητο μου αρχισε να χτυπαει..Το σηκωσα
- σε αγαπω.
- να πεθανεις
Του ειπα και μετα ακουστηκε μπιπ μπιπ
Με αγαπαει.. δεν ντρεπετε.... ειναι τοσο υπουλος τοσο ψευτης... μωρε καλα που γλυτωσα απο εκεινον.Μερια Γιαννη
Φευγω και ουτε ενα αντιο δεν μπορεσα νατης πω...
Την πηρα τηλεφωνο για να ακουσω την φωνη της... την φωνη την οποια αγαπησα....
Εκεινη μου ειπε να πεθανω... ηξερα οτι ειχε δικιο....- αγαπη μου... περασεμ πολυ καλα στην Σαντορινη... και εγω και το παιδακι μας.
- ναι😖
- τι εγινε; ..τι επαθες;;;
- τιποτα απλα ειμαι κουρασμενος.
- παλι... ολο κουρασμενος εισαι...
- ναι ετσι ειμαι σε παρακαλω μην μιλας και απλα κατσε και δες την θαλασσα
Το ταξιδι της επιστροφης ηταν γρηγορο .... φτασαμε στο σπιτι μας...
Οι ωρες περασαν και εγω ενιωθα τοσο μονος.... τοσο μιζερος... τοσο απογοητευμενος που αφησα το μονο καλο που μου εχει γινει στην ζωη μου.
Καποια στιγμη ακουγεται το κουδουνι της πορτας.... η Αννα θα ειναι πηγα και ανοιξα.
Μερια Βασως
Δεν μου ανοιγεις.. θα παω να τον φερω μονη μου....
Πηρα εισητηρια για Αθηνα... δεν θα την αφηνα να κερδισει... η φιλη μου τον χρειαζεται.. πρωτη φορα την βλεπω ετσι.
Εμαθα απο τον φιλο μου τον Μακη οτι ο κυριος Γιαννης μενει κοντα στην μαμα μου....
Ε λοιπον ηταν ευκολο να το βρω.
Αφου εφτασα στην εξωπορτα του σπιτιου του .. χτυπησα την πορτα.
Αμεσως ο Γιαννης μου ανοιξε.- Βασω τι κανεις εδω...
Λεει και ελπιζεξ να ειναι και η Αλεξανδρα μαζι μου ..- ηρθα για να σου πω την αληθεια.
Του τα ειπα ολα....
Αρχικα δεν με πιστεψε αλλα οταν ηρθε εκεινη προσπαθησε με καθε τροπο να αποδειξει οτι ειπε ψεματα.Αφου τελειωσαμε με αυτο .... που παλι καλα ειχε χαρουμενο τελος αποφασησαμε να παμε πισω στην Σαντορινη...
Ειμουν τοσο χαρουμενηΗ Αννα επεσε στην δικια της την παγηδα... μπορω να πω οτι το ευχαριστηθηκα...
Φτασαμε λοιπον Σαντορινη... πηγαμε.στο σπιτι της Αλεξανδρας για να την βρουμε.
Μετα απο ωρες μας ανοιξε....- τι θελει ο κυριος;
-αγαπη μου..
- μην τολμησεις να με ξαναπεις ετσι...
Φυγε δεν σε θελω.. φυγε μονο πονο μου εφερες... αυτο ηταν που δεν θα με πληγωνες.... σε παραλαλω εισαι ενας ψευτης...
Να μεινεις μακρια μου ακους .. δεν υπαρχουμε.Δεν μπορουμε να ειμαστε μαζι
- γιατι δεν μπορουμε να ειμαστε μαζι.
- ηρθες ταξιδι του μελητος με την γυναικα σου... μου ειπες οτι με αγαπας και μετα ξαναφευγεςι μαζι της
Νομιζεις οτι ειμαι ενα παιχνιδι αλλα εγω δεν ειμαι.- οχι κανεις λαθος..
- εκανα λαθος που σε ερωτευτηκα... οπως σου το ειχα πει ... δεν υπαρχει ελπιδα.
- παντα υπαρχει ελπιδα
Μερια Αλεξανδρας
Δεν μπορω να το πιστεψω... πως μπορει και το λεει.. πως μπορει και πιστευει σε εμας..
Ηρθε κοντα μου και με φιλησε αλλα εγω τον εσπρωξα... προσπαθησε παλι αλλα εκανα το ιδιο.
Στο τελος τον εδιωξα.. δεν καταλαβε καλα.. εγω δεν ειμαι παιχνιδι κανενος και ποτε δεν θα γινω.Μερια Γιαννη
Δεν τα καταφερα... δεν μπορεσα να την κερδισω.... ειμαι ενας βλακας...
Θα φυγω απο την ζωη της...αφου δεν μπορω να την εχω θα πεθανω για εκεινη.. θα πεσω στο γκρεμο
YOU ARE READING
Ταξιδι Στον Ερωτα♥
Teen Fiction- γιατι δεν μπορουμε να ειμαστε μαζι. - ηρθες ταξιδι του μελητος με την γυναικα σου. - σου ειπα δεν την αγαπαω... μονο εσενα θελω. - δεν γινετε αυτο Γιαννη... απλα ξεχνα με. - αυτο που λες τωρα δεν γινεται... Δεν μπορω να σε ξεχασω... σε θελω.... ...