Κεφαλαιο 3

521 35 0
                                    


Το πρωι ηρθε γρηγορα αλλα εγω δεν ειχα καθολου ορεξη να σηκωθω...
Θελω την Αλεξανδρα....
Ακομα νιωθω την γευση της στα χειλι μου.
Η Αννα κοιμαται ακομα διπλα μου... πρεπει να  ξεκαθαρισω τα πραγματα... πρεπει να προσπαθησω να κερδισω την Αλεξανδρα και να χωρισω την Αννα.
Αυτο ηταν... πρωτα θα βρω  την Αλεξανδρα... πρεπει να μιλησουμε και να της πω αυτα που νιωθω.  Πρεπει να της μιλησω.

Εβαλα γρηγορα τα ρουχα μου και κατεβηκα κατω... ρωτησα παλι για την Αλεξανδρα και ευτυχως βρηκα μια φιλη της την Βασω η οποια μου ειπε να την αφησω ησυχη.. δεν θελει να διαλυσει οικογενεια αλλα της εξηγησα οτι δεν εχω κατι με την γυναικα μου

Μου ειπε οτι αμα ειναι ετσι τα πραγματα να παω να την βρω και να της εξηγησω.
Μου εδωσε την διευθυνση του σπιτιου της και εγω αμεσως ετρεξα.
Ρωτησα οποιον ανθρωπο βρηκα μπροστα μου και στο τελος το βρηκα το σπιτι της

Χτυπησα την εξωπορτα και μετα απο λιγα λεπτα ανοιξε.

- τι κανεις εσυ εδω... ειπαμε κατι ....ειναι  λαθος αυτο που γινεται

- θα με αφησεις να σου πω....

-οχι δεν θα σε αφησω γιατι  δεν μπορουμε να ειμαστε μαζι και εγω δεν θελω παραμυθια και δεν θελω να ειμαι η αιτια που θα χωρισει ενα ζευγαρι.

- σε παρακλαω ασε με να σου εξηγησω

- Γιαννη δεν μπορουμε να ειμαστε μαζι φυγε...

- γιατι δεν μπορουμε να ειμαστε μαζι;

- ηρθες ταξιδι του μελητος με την γυναικα σου.

- σου ειπα δεν την αγαπαω... μονο εσενα θελω.

- δεν γινετε αυτο Γιαννη... απλα ξεχνα με.

- αυτο που λες τωρα δεν γινεται...
Δεν μπορω να  σε  ξεχασω... σε θελω....

- αστω Γιαννη δεν υπαρχει ελπιδα.

- παντα υπαρχει ελπιδα

- για εμας δεν υπαρχει.. αντιο.

Και μου κλεινει την πορτα...

Ηθελα να την σπασω την πορτα και να μιλησω  μαζι της αλλα δεν θα με ακουγε και ετσι εφυγα...αφου δεν με θελει.. δεν με θελει.

Εφυγα απο εκει και πηγα στην παραλια για να ηρεμησω..
Καποια στιγμη ενιωσα μια παρουσια διπλα μου. Γυρισα για να δω ποια ειναι και ηταν η Βασω η φιλη της Αλεξανδρας..

- τι εγινε;.. της μιλησες;

- οχι δεν θελει να με ακουσει... γαμωτο την αγαπαω..

- μηπως αυτο που νιωθεις δεν ειναι αγαπη....

-  ειναι γιατι αγαπη ειναι η καρδια σου να χτυπα για αλλο ατομο... να ζει για αλλα σωμα... να πονα για αλλο προσωπο... αγαπη ειναι να θες να φιλησεις οσο τιποτα ενα ατομο.... αυτο θελω να κανω στην Αλεξανδρα..
Μπορει να την γνωρισα χθες αλλα  ειναι λες και την ξερω χρονια...
Την αγαπαω...

- εκεινη τι σου ειπε;

- λεει οτι δεν θελει να χωρισει εμενα με την Αννα αλλα την Αννα δεν την αγαπαω... ο λογος που την παντρευτηκα ειναι οικονομικος.   Ο πατερας μου ηθελε εξουσια.

- μηπως  να πας παλι.... μπορει να σε ακουσει..

- δεν εχει  σημασια πια ... το ειπε καθαρα δεν θελει

- γιατι δεν ξερει... πρεπει να της μιλησεις.

- δεν εχει σημασι πια.
Σηκωθηκα πανω και εφυγα χωρις να πω κατι παραπανω.

Μερια Βασως

Αυτο ηταν .. βλεπω τον Γιαννη να φευγει... πρεπει να κανω κατι...
Παω προςτο σπιτι της Αλεξανδρας και χτυπαω την πορτα του σπιτιου της.

- οοο Βασω τι εγινε;

- εισαι χαζη.. πες μου εισαι χαζη...
Μπαινω μεσα στο σπιτι και την κοιταζω...

- ρε σε αγαπαει και εσυ τον διωχνεις.

- Βασω ειναι παντρεμενος....δεν παω με παντρεμενο..

- θα χωρισει... αφου το ειπε δεν την αγαπαει...

- Βασω σε παρακαλω... σταματα.

- ακουσε με κοριτσι μου.. σε αγαπαει και αυτη την στιγμη παει πληγωμενος στο ξενοδοχειο.
Γιατι το κανεις αυτο στον εαυτο σου... αφου σε αγαπαει.

- ετσι ελεγε και ο αλλος... αλλα ειδες.

- δεν ειναι ολοι ετσι... υπαρχουν και αυτη που αγαπανε πραγματικα τον αλλον.

- αμα ο Γιαννης ειναι τετοιος ανθρωπος γιατι χωριζει με κοπελα... της ειπε αρχικα σε αγαπαω και μετα που του τελειωσε η αγαπη  την αφηνει... το ιδιο θα κανει και σε μενα και δεν το θελω... δεν θα ειμαι παιχνιδι

- ρε ο Γιαννης δεν ειναι τετοιος ανθρωπος... ο πατερας του τον πιεσε να παντρετει αυτη την κοπελα.. σε παρακαλω... μην τον αφησεις..

- δεν παω πουθενα.... αμα δεν ερθει να μου τα πει ο ιδιος δεν κανω τιποτα.

- παιδακι μου δεν τον αφησες να σου εξηγηση.. γιατι να ξαναερθει... για να φαει πορτα...
Τρεχα γρηγορα πριν τον χασεις.

- καλαα παω.

Της δινω την τσαντα της και φευγει γρηγορα... ελπιζω να προλαβει και ολα να πανε καλα... μακαρι να τα βρουν.

Ταξιδι Στον Ερωτα♥Where stories live. Discover now