Κεφαλαιο 6

453 30 1
                                    

Ειμουν ετοιμος να πεσω απο τον γκρεμο οταν ενιωσα δυο χερια να με τυλιγουν.

Δεν ηθελα να μαθω γιατι; πως;
Απλα με ενοιαζε οτι ηταν εδω.

- μου τα ειπε ολα.

Με φιλησε στο λαιμο και συνεχισε να με αγκαλιζει.

- συγνωμη της ειπα και πιστευω να καταλαβε τον λογο.

- επισης ειπε και με τραβιξε προς το σωμα της..

Πεσαμε κατω στο χωμα..

- αυτο το ταξιδι με εφερε στον απολυτο ερωτα της ειπα και ενωσα τα χειλι μας..

Μπορει ολα να εγιναν γρηγορα εκεινο το βραδυ αλλα το μονο που θα θυμαμε ηταν οτι ειμασταν ελευθεροι να ζησουμε μαζι... και αυτο θα καναμε..

Εκεινο το βραδυ ηταν το πρωτο βραδυ που ενωσαμε ολοκληρωτικα τα σωματα μας.

Περασαν μερες... με την Αλεξανδρα περναγαμε τελεια..
Καποια στιγμη λοιπον με παιρνει ο δικηγορος και μου λεει  οτι τα χαρτια ειναι ενταξει...
Μπορουσα να παντρευτω την αλεξανδρα και αυτο εγινε αμεσως... οταν αγαπας καποιον πραγματικα κανεις τα σωστα βηματα... τελικα και εγω τα εκανα.

- σε αγαπαω

- και εγω

Ο Γαμος εγινε στην Σαντορινη... ταξιδι του μελυτος στην Γαλλια ... εκεινο το ταξιδι ηταν ονειρο και για τους δυο.

Τελικα απο εκει που πιστευα οτι ολα θα ειναι χαλια.... ολα πηγαν καλα.

Το ταξιδι που εκανα μου αλλαξε την ζωη... αχααχ ειμαι πολυ ευτυχησμενος.

Μετα απο 4 χρονια

- Γιαννη θελω να σου πω

- ακουω Αλεξανδρα

- θα γινουμε γονεις

Και τοτε ειναι που πεταω απο την χαρα μου και την σηκωνω ψηλα και αρχιζω να την φιλαω

Η ζωη μας θα ειναι η καλητερη

Τελος

Ταξιδι Στον Ερωτα♥Where stories live. Discover now