Bna baktigini gordugumde bnde ona baktim ve noldu anlaminda gulumseyerek kafami salladim sonra yok bisey anlaminda gulumseyip basini yana yatirdi allahim cok tatliydi ya gidip boynuna sarilasim geldi sonra zil caldi derse girdik drs kimyaydi aman sevmiyorum bu kimyayida hic tenefus zilinin calmasini iple cektim ve sonunda calmisti emirin yanina gitmistim direk karsimdaydi allahim sana geliyorum 3saniye baktik birbieimize ve bn ya sana bisey sorucam dedim tatlilikla oda tabi sor dedi bnde bn sinftayken neden oyle baktin niye guldun dedim odaa himm dedi yoo oylesine baktim dedi bnde hadi canim bi insan birine oylesine bakarmi ayrica gulumseyerek dedim gulusnu bn duydum taa siniftan dedim oda guldu bnde ya aaa hadi amaaa dedim bisey demedi bnde tamam ya gidiyorum bn hadi bb dedim gittim kapiyi yuzne carparak neyse tenefuse hic cikmadim ogle arasina kadar ogle arasinda kizlarla toplanip yemekhaneye indik bnm moralim bozuktu tabi arkadasim inatmis gibi emirlrin sinifina soktu bizi bna bakarak iceri girdik emir icerdeydi bnde yuzum asik girdim elimde yemekler siralara oturduk sonra hilal bna bakarak emirin yanina gitti bnm emiri sevdigimi biliodu kizlar zaten hilalde gidip konusucam senin icin dedi bnde neyyy sakin dedim gitti tabi bni dinlermi emirle kosede konusuyolardi bn sinirden hem tikiniyorum hem onlara bakiyorum dinliyorum falan hilale bna karsi hissettigi biseylerin oldugunu soylemis hilalde yaa emir ezgiye naptinda seni bu kadar cok seviyo ezgiyi ilk defa boyle goruyorum demis yemek yedik falan siniftan cikarken bn emire emir bna bakio of cok guzel bi andi ...