Pentru @LaviSiAtat : Enjoy! :)
Era o zi neobisnuita in care te plictiseai , dar din fericire presimteai ca nu o sa mai fie asa.. *Trr-Trr* (suna telefonul).
Tu : Alo?
Zayn : Buna,dulceata!
Tu : Buna!
Zayn : Ce faci?
Tu : Ma plictisesc...spui tu oftand.
Zayn : E bine,caci as vrea sa te iau cu mine la grafitti (lui Zayn ii place grafitti-ul).
Tu : Okay , in 20 de minute vi si ma iei?
Zayn : Okay , pa , iubire.
Tu : Pa , "Zac".
Zayn : Nu mai imi zice "Zac"! Stii ca nu imi place , zice Zayn cu o voce de bebelus.
Tu : Bine , pa , ursulet.
*SFARSITUL CONVORBIRII*
Ai sarit din pat si ai fugit la dus , in 5 minute erai gata , ai iesit infasurata intr-un prosop si te-ai dus la dulap si ai ales cele mai frumoase haine de "street" si te-ai imbracat , ceea ce a durat 5 minute , iar machiajul 10 minute.
Dupa ce erai gata te-ai dus afara si l-ai vazut pe Zayn si i-ai sarit in brate. Ati mers cam 10 minute si v-ati oprit. Acolo urma sa faceti grafitti-uri. Zayn a facut unul cu numele tau , iar tu unul cu "Te iubesc "Zac"!". Zayn te-a luat in brate si te-a sarutat dulce,parca vroiai sa nu-ti dea drumul,dar a facut-o pentru ca ramasese fara aer :
Zayn : Wow! Esti mai priceputa ca mine... La grafitti,nu te gandi la altceva ,spune el facandu-ti cu ochiul.
Tu : Ba nu! Te plangeai tu.
Zayn : Ba da, hai sa te duc acasa ca e 10:00 si trebuie sa te culci...
Tu : Bine,tataie,spui tu luand-o la sanatoasa.
Zayn : Ce ai zis , mamaie? Intreaba el alergand spre tine.
Ati alergat asa pana acasa la tine unde ati obosit ,iar Zayn te-a prins si te-a pus in pat si a adormit si el impreuna cu tine,deoarece erati extenuati,dar desigur si ceva "magie" putina acolo cat sa faca somnul mai dulce...
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Am combinat putina romanta,cu ras si cu perversitate.. Sper sa iti placa! :)
Crisuu x