Imagine cu Louis pentru _Allexandrah_

1.1K 35 2
                                    

Pentru @_Allexandrah_ : Enjoy it!! :)

Astazi se implineau 2 ani de cand sunteti impreuna tu si Louis , si 1 an de cand este in turneu cu trupa... El  cu trupa sa devenise foarte faimos,dar tu?.. tu erai la liceu (vroiai sa te faci fotografa) si in fiecare zi primeai cate o cerere de casatorie,parca erai o zeita a frumusetii,erai frumoasa,cea mai frumoasa din tot liceul si , intradevar erau cativa baieti draguti (2) care merita sa te casatoresti cu ei,dar nu la fel de frumosi ca Boobear al tau,Lou',asa ca te-ai hotarat sa-l faci gelos,ca sa iti arate cat de mult te iubeste. Te-ai trezit cu un zambet larg pe fata si bine dispusa cam pe la ora 13:30 ,pentru ca aseara Louis ti-a trimis un mesaj sa va intalniti la restaurantul ****** la ora 15:00 ,pentru ca vroia sa iti spuna ceva important. Radiai de fericire,si nu vroiai sa intarzii,asa ca te-ai dus la dus...Dupa 15 minute ai iesit cu un hallat pe tine si te-ai dus sa mananci. Cand ai intrat la tine in camera ai vazut ca era ora 14:00

Tu : HOLY SHIT! Mai am o ora!! tipai ca disperata si te invarteai in cerc pana sa te duci la dulap sa vezi cu ce te imbraci.

Dupa lungi intrebari pentru tine,ai ales cu ce sa te imbraci : O rochita care iti venea cam pana la genunchi cu negru si albastru,cu o curea argintie, un plic negru si o pereche de pantofi cu toc negri (ca in poza),te-ai machiat (nu prea strident) si la ora 14:45 ai plecat. Peste 15 minute ai ajuns la restaurant ,unde Louis te astepta.

Ati intrat inauntru ,iar Louis a vorbit cu omul de la intrare (angajat)..

Louis : Rezervarea pentru Louis William Tomlinson,va rog.

Omul de la intrare : Louis William Tomlinson.. spune el in timp ce cauta rezervarea. A , da , urmati-ma la masa dvs.

Ne-a condus la o masa intr-un colt ,unde era plina cu trandafiri rosii de culoarea sangelui,petalele lor si lumanarele. In timp ce mancam ceea ce am comandat Louis , era totul tacut pana ce el a decis sa rupa tacerea scotand o cutiuta mica de catifea.

Louis : Alle,uite,ne cunoastem de 2 ani si am zis sa trecem la pasul urmator,spune el,tie marinduti-se ochii.

Louis : Vrei sa ma faci cel mai fericit om de pe pamant si sa fii sotia mea,Alle? te intreaba in timp ce vine la scaunul tau si se pune in genunchi.

Tu : Uite,Louis,stii.. cat tu ai fost plecat in turneu cu trupa si nu ai fost cu mine la scoala (erati in acelasi liceu),am primit multe cereri in casatorie si-... nu te-a lasat sa termini , ca te-a si intrerupt.

Louis : Adica vrei sa zici ca te casatoresti cu altul? Intreaba el nervos , cu o urma de gelozie in voce.

Tu : Daca m-ai lasa vreodata sa termini ai stii ca-...apoi te intrerupe iar.

Louis : Nu te mai intrerup , chiar te rog, vreau sa aud cu care te casatoresti si cu care vrei sa ai copii toata viata... spune nervos cu gelozie.

Tu : Louis! tipi tu. Nu am acceptat niciuna , pentru ca pe tine te iubesc,prostule! Cu tine vreau sa ma casatoresc si sa fac copii! tipi la el,dar nu tare ca sa va auda si ceilalti. Daca ma lasai sa termin,aflai ca nu am acceptat,pentru ca te asteptam pe tine,iubirea mea, sa vi din turneu sa stam impreuna...

Louis : Si eu te iubesc, morcovel. Data viitoare sa nu imi mai faci asa,da?

Tu : Nu ti-as mai face daca nu m-ai mai intrerupe mereu..spui tu putin suparata.

Louis : Sa  inteleg ca asta este un da??

Tu : Daaa!! dupa afirmatia ta Louis te lua in brate si te ridica in sus in timp ce te saruta .. Inca mai stii sa saruti dupa 1 an ,spui tu glumind...

Louis : Si tu..spune facandu-ti cu ochiul.

Dupa acea intalnire ,ati ales data nuntii : 20 august . Dupa nunta ati fost o familie mare si unita : tu , Louis si Tommy - baietelul vostru (Louis a ales numele).

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Cadou de Mos Craciun ... daca tot vine in seara asta,am zis ca de ce nu sa iti fac si eu un cadou!! <3

Luv ya,Morcovel ;x

Sper ca ti-a placut.. nu e genial,dar e ceva...

Crisuu x

Imagine-uri cu One DirectionUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum