Sınıf

33 3 1
                                    

Tören falan bitmişti bizde Müge ile sınıfa doğru yürümeye başladık gerçi herkes yürüyordu. " Lise 2 ve çok çocuksu davranıyorlar " dedim Müge 'ye. Ama gerçekten çok sıkıcıydı. " Evet ama yakışıklı çocuklar için bunu idare edeceksin " dedi gülerek. Bense yumruğumu onun omzuna geçirdim. " Saçmalama Mügeciğim. Bu sefer yumruğumu kafana yersin ona göre. " dedim gülerek. " Ehh... Bugün böyle dersin yarın sen gidersin." Dedi. " Bak sen çeneni kapayacak mısın yoksa ben seni parçalara ayırayım mı? " " Tamam tamam sustum. " dedi.

Sınıfa girdik sonunda içeride tam 20 kişi vardı. Bazı kızlar bana selam diye el kaldiriyorlardi ben de nezaketen kaldırdım. Ama bazı erkekler bana bön bön bakıyordu. Direkt 4. sıraya geçtim. Müge ise önüme geçti. Çantadan telefonumu ve kulaklıgımı alıp müzik dinlemeye başladım.  "A thousand years'ı " dinlemek istedim. Şarkının sözlerini içimden söylüyordum. Derken yanıma çok amele bir çocuk oturdu bende yana doğru kaydim. Bana " Merhaba adını öğrenebilir miyim? " diye sordu. " Bende diyorum neden onca boş sıra varken beni buldun? " dedim. Güldü.  " Evet haklısın ama burası alev saçıyor. " Dedi. " Galiba suratına geçirilmiş tırnak istemezsin? " dedim yapmacık gülerek. " Tamam ama yine geleceğim " dedi. " Psikopat " dedim.

Her neyse sınıfa hoca girdi ayağı kalktım. " Oturabilirsiniz çocuklar " dedi. " Ama Doruk haricinde. Çok zahmet oluyor galiba Doruk beyefendiler. " dedi hoca. "  Hocam pardon " diye bir ses geldi. Sağıma döndüğümde ise olanlardan haberim yoktu. O saniye benim nutkum tutuldu. Müge bana " Arya iyi misin? Diye sordu . " Bende kendimin duyacağım bir sesle " Evet gayet çok iyiyim. " dedim. Birden göz göze geldik ama ben utancımdan gözlerimi kaçırdım.

Mavi Gözyaşlarım Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin