Tuvalette ki kızın yanından ayrıldık ama her ne kadar iyi kız olsa da ben kolay kolay kimseye güvenmiyorum. Onun için biraz zaman lazım. Her neyse sabah annemin hazırladığı kahvaltıya oturamamıştım. Onun için kantine bir göz gezdirmeye kara verdim. " Müge burada neler var? " " Hmmm.... Bir düşüneyim. Portakallı ördek, Mocha, Istakoz.. Kızım burası kantin sencede neler olabilir? " " Hahah... Çok komiksin off karnım çok aç birsey de yemedim. " " Teyzem sana bir şeyler hazirlamadımı? " " Hazırladı kadıncağız ama gec kaldığımı zannettiğim için hemen okula geldim yiyemedim.
" Aferin sana insan bari alıp yolda yerdi. " " Tamam tamam. Hadi alalım bir şeyler. " " Abicim bize iki tane karışık tost verir misin bir de 2 çay. " " Tamam siz şöyle oturun ikiside 5 dakikaya hazır. Boş masa var mı diye bakmaya çalıştık ama heh.. varmış burada oturduk hemen oha tam önümüzde de Doruk oturuyordu. Caylarla tost geldi. Tam tostu ısıracaktım ki o ilk amele dediğim çocuk yanımıza geldi. Boş sandalyeye oturup " N'aber güzelim" dedi. Bende dayanamayıp " Ben sana demedim mi yanıma bir daha yaklaşırsan seni gebertirim diye? " " Hm. Dedin ama bu kadar güzel olmak zorunda mısın? " " Masada ki suyu aldım ve çocuğun başından aşağı döktüm. Sonra bana " wow güzel ve inatçı bakalım şimdi ne yapacaksın? " Etraftaki herkes ama herkes bize bakıyordu. Doruk bile. Çocuk brni kolumdan tuttuğu gibi götürmeye çalıştı Müge " Bırak kızı piç diye bağırırken ben çocuğa vuruyordum. Birden Doruk çocuğa " Bırak kızı " dedi o saniyede içimden " Noluyor amk." Diyesim geldi. Çocuk " Vayy. Okulun popisi Doruk Bey. Doruk " Bırak kızı it. " diye kelimesini ardı ardına tekrar etti. Çocuk beniyine kendine doğru çekince Doruk ona yumruk attıve çocuk yere düştü. Ben ellerim ağzımı kapatmış bir şekilde şok oldum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mavi Gözyaşlarım
عاطفيةArkadaşlar bu ben bu kitabı severek yazdım umarım sizde beğenirsiniz. Öncelikle biraz kitabı anlatayım. İki kişinin birbirine olan aşklarını anlatacağım. Ama bu aşk okulda gerçekleşen bir aşk anlayacağınız bu aşk sıradan bir aşk değil! Ana karakterl...