"Εχεις βρει την αγάπη;"
"Οχι, δεν νομιζω... Βασικά δεν ξέρω. Μπορεί το άτομο να αγαπήσω να βρίσκεται μπροστά στα ματια μου, να είναι ενα άτομο που γνωριζομαστε ηδη, ή μίλια μακρια από όπου βρισκομαι και να μην τον ξέρω καν. Αλλά πιστεύω πως μια μέρα θα τον βρω και θα τον αγαπήσω με όλη μου τη ψυχή."
"Αυτό είναι πολύ γλυκό. Λοιπον σε ευχαριστουμε Andrea."
"Εγώ σας ευχαριστώ."
"Αυτός ηταν όλος ο χρόνος που ειχαμε με την Andrea Robinson, τώρα ας ακούσουμε το τελευταιο τραγούδι της, το οποίο έφτασε νούμερο 1 σε λιγοτερο απο τριαντα λεπτα!"
-
30/10/2013
"ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!" ακούω τη κολλητή μου να ουρλιάζει. Σήμερα κλείνω τα 15. Πριν προλαβω να απαντησω, ενιωσα το κινητό μου να δονείται στο χέρι μου.
Ηταν ειδοποίηση απο το Vine.
'Congratulations! You reached 1M followers!'Μόλις το διαβασα, εβγαλα μια δυνατή κραυγη και πεταξα το κινητό στη Lea. Οταν και εκείνη το διαβασε, το πέταξε στο πατωμα.
Ετρεξα στην κουζινα και η Lea με ακολούθησε. Υπέθεσα πως θα είναι εδώ οθ γονείς μου, αλλά ξέχασα οτι σχεδόν ΠΟΤΕ δεν βρίσκονται σπίτι. Παντα μου αφήνουν ένα σημείωμα στο παγκο της κουζίνας με μια χαζή δικαιολογία.
'Χρόνια πολλά γλυκιά μου! Συγνώμη που δεν μπορούσαμε να είμαστε εδώ μαζί σου για να γιορτάζουμε τα γενέθλια σου. Φύγαμε σήμερα νωρίς το πρωι για Καναδά, η θεια σου Meg ξέρεις οτι έχει κάποια προβλήματα. Αλλά μην νομίζεις πως δεν σου πήραμε δώρο. Πριν μια εβδομαδα λαβαμε αυτό το γράμμα και αποφασίσαμε οτι σήμερα θα ηταν οτι καλυτερο να το διαβάσεις. -Μαμά & Μπαμπάς'
Πήρα το γράμμα στα χέρια μου και το διάβασα, ενω η Lea έριξε μια γρήγορη ματια στο σημείωμα.
"...με χαρά σας καλούμε να ενταχθείτε στην οικογένεια μας, MAGCON. Μια περιοδεία απο άλλους 9 διάσημους viners και μια καταπληκτική DJ. Αν δεχεστε να λάβετε μέρος μπορείτε να επικοινωνίσετε με τον υπεύθυνο Bart Bordelon!" διάβασα δυνατά και άρχισα να χοροπηδαω πανω κάτω σαν τρελή.
"Περιμενε, τι;" με ρωτάει η Lea χαμένη.
"Δεν ξέρω!" λέω και αμέσως τηλεφωνω στο νούμερο που βρίσκεται στο τέλος του γράμματος.
-
23/11/2013
"Φτάσαμε; Φτάσαμε; Φτασ-"
"Αν με ξανά ρωτήσεις αλλη μια φορά αν φτασαμε, με το που κατεβουμε θα πάρεις το επόμενο ακριβως αεροπλάνο για σπίτι" διακοπτω τη Lea. Μάλλον ηταν κακή ιδέα να τη πάρω μαζί μου στο MAGCON.
YOU ARE READING
Treat You Better (Shawn Mendes Greek FanFic)
Fanfiction"Μη μου το παίζεις αθώος τώρα. Και εσύ είχες πάρει μέρος σε όλο αυτό." "Έχεις δίκιο τουλάχιστον εγώ είδα πως είναι εκείνη που θα με κάνει ευτυχισμένο και παραιτήθηκα. Δεν σας πήρα όλα." του λέω θυμωμένος. Σφίγγω τις γροθιές μου, προσπαθώ να μην του...