Σήμερα είναι το σόου και έχω ανχωθει πιο πολύ απο χθες, που ηταν το m&g.
Με τα ρούχα καναμε παλι το ίδιο, μονο που σήμερα φοραω του Gilinsky.
Το σόου ήταν στης 7, οποτε ξυπνησαμε σχεδόν όλοι αργά. Εγώ προσωπικά μες της 1 το μεσημέρι. Υγεια πανω απ'ολα.
Ξύπνησα και ημουν η μονη στο δωμάτιο, έτσι, έκανα ένα μπάνιο και εκατσα με την ησυχία μου να ισιωσω τα μαλλια μου.
Κοντευα να τελειωσω, όταν ήρθε στο δωμάτιο η Lea με δυο σακούλες. Επιτέλους! Φαγητο!
"Νωρίς, νωρίς βλέπω" μου λέει.
"Χαχαα αστείο." της απανταω και συνεχιζω να κάνω τα μαλλια μου. "Τέλος πάντων, τι φαϊ μου έφερες;"
"Νουντλς"
"Πηγατε κινεζικό χωρίς εμενα-ααααα"
"Είσαι εντάξει;" ρωτάει ανυσηχα και γυρνάει να με κοιτάξει.
Τα χέρια μου είχαν γίνει γροθιές και προσπαθούσα να μην ουρλιαξω απο το πόνο.
"Αχ όχι παλι! Πάω να φωναξω τη Lox. Θα ξέρει τι να κάνει" λέει και φεύγει γρήγορα απο το δωματιο.
Αυτή είναι η 6 φορά μέσα σε ένα δύο μήνες που καίω το προσωπο μου με το ισιωτικό και κάθε φορά είναι ο αδελφός μου σπίτι και με βοηθάει, αλλά τώρα...
"Πως τα καταφερες;" ακούω μια φωνη και γυρνάω να δω ποιος είναι.
"Matt φερε απο μέσα το μπάνιο το κουτί των πρώτων βοηθειών" λέει η Lox και έρχεται δίπλα μου.
"Είναι η 6 φορά" λέω προσπαθωντας να μην κλάψω.
Καθώς η Lox προσπαθεί να μου φτιάξει υο πλεον καμένο πρόσωπο, σχεδόν όλα τα αγόρια έχουν ερθει μέσα στο δωμάτιο, απί πανω μου συγκεκριμένα, για να δουν τι επαθα.
"Παιδιά ανοιξτε λίγο" λέει ο Matt τραβώντας τους πίσω.
Το βλέμμα μου παει στον Shawn που τον κοιτάει λες και είναι έτοιμος να τον πνίξει στη λεκανη της τουαλέτας.
Η Lox τελειωσε και ένιωθα το πρόσωπο μου να είναι γεμάτο με κρέμες και ο πόνος έχει φύγει σχεδον.
"Τέλεια! Τώρα είμαι χίλιες φορες πιο άσχημη με αυτο το σημάδι στο μάγουλο μου!" παραπονιεμαι καθώς κοιτάζω τον εαυτό νου στο καθρέφτη.
"Ανοησίες! Σ κάνει να δείχνεις badass" λέει ο Matt καθώς καθεται δίπλα πέρνοντας το χέρι του γύρω μου.
Εφτασε η ωρα του σόου και ειμασταν πίσω απο τη σκηνή περιμένοντας τον Bart να μας φωνάξει στη σκηνή εναν έναν.
YOU ARE READING
Treat You Better (Shawn Mendes Greek FanFic)
Fanfiction"Μη μου το παίζεις αθώος τώρα. Και εσύ είχες πάρει μέρος σε όλο αυτό." "Έχεις δίκιο τουλάχιστον εγώ είδα πως είναι εκείνη που θα με κάνει ευτυχισμένο και παραιτήθηκα. Δεν σας πήρα όλα." του λέω θυμωμένος. Σφίγγω τις γροθιές μου, προσπαθώ να μην του...