Ξυπνησα περιπου στις 11, αρκετά νωρίς (για εμένα). Δεν ηταν κανένας άλλος στο δωμάτιο μάλλον θα είχαν κατέβει για πρωινό.
Σηκωθηκα γρήγορα απο το κρεβάτι, μέχρι που κατάλαβα πως βρισκόμουν στο κρεβάτι μου. Μα με πήρε ο ύπνος στο καναπέ. Τέλος πάντων εγώ τώρα πρέπει να πάνω την αναγκη μου.
Μπήκα μέσα γρήγορα, αλλά αμέσως σταμάτησα. Είδα τον Shawn μόνο με μια πετσέτα τυλιγμένη γύρω του και να βουρτσιζει τα δόντια του.
"Ωω Θεέ μου! Συγνώμη!" λέω και βγαινω γρήγορα εξω.
"Συγνώμη! Νόμιζα πως θα κοιμοσουσαν για τουλάχιστον μια ωρα ακόμα απο όσο μου είπε η Lea. Γι'αυτο δεν κλείδωσα. Συγνωμη!" λέει και βγαίνει εξω. Ντυμένος αυτή τη φορά.
"Εεεεμμμ. Ναι εεε εντάξει ... Μην περάσουμε τις υπόλοιπες μέρες λεγοντας συγνώμη ο ένας στον άλλον." λέω προσπαθώντας να σπασω το πάγο.
"Τέλος πάντων. Πάρε μια τσάντα μαζί σου και βάλε μια αλλαξια ρούχα μέσα. Ααα επίσης δεν κανει τίποτα" μου λεει και βάλει δυο μπλούζες μέσα σε ενα σακίδιο.
"Γιατί να πάρω τσάντα και για ποιο πράγμα μιλάς;" ρωταω.
"Εχει κάτι σαν γυμναστήριο εδώ και συμφωνησαμε να πάμε όλοι εκεί και χθες το βράδυ σε πήρε ο ύπνος στον καναπέ και σε κουβαλησα στο κρεβάτι σου. Δεν κάνει τίποτα" μου χαμογελάει. Εχει υπέροχο χαμόγελο.
"Σε ευχαριστώ" του λέω και τρέχω στο μπάνιο.
...
"Τι έκανες μισή ωρα εκεί μέσα;" με ρωτάει ο Shawn όταν βγαινω απο το μπάνιο. Με περιμενε;
"Εεεμμ πήρα το χρονο μου για να ετοιμαστω. Δεν περίμενα οτι θα με περιμενες." του λέω και κατεβαινουμε μαζί να βρούμε τους υπολοιπους
Φτάσαμε στο γυμναστήριο και ακριβως απο εξω είχε γήπεδο μπάσκετ. Εψαξα για την Lea και την βρήκα να μιλάει με τον Nash. Χμμ ενδιαφέρον...
Αφησα τα πραγματα μου σε μια άκρη όπως και οι υπόλοιποι και πηγα να βρω εναν ελεύθερο διάδρομο.
Ευτυχώς ο Carter μόλις είχε τελειώσει και πήγα στο δικο του. Αναμεσα στo Cameron, ο οποίος δεν φορούσε μπλούζα και μου ερχόταν να λυποθημησω απο το θέαμα, και στη Mahogany, την οποία πρεπει αν αρχίσω μα τη φωνάζω Lox.
"Γεια σας παιδιά!" τους λέω προσπαθώντας μα ανοιξω συζητηση. "Τι κάνετε;"
"Μια χαρά, αν εξεραισεις οτι σημερα ξυπνησα με τον Can να ουρλιάζει μέσα στο αυτί μου" απαντάει η Lox.
YOU ARE READING
Treat You Better (Shawn Mendes Greek FanFic)
Fanfiction"Μη μου το παίζεις αθώος τώρα. Και εσύ είχες πάρει μέρος σε όλο αυτό." "Έχεις δίκιο τουλάχιστον εγώ είδα πως είναι εκείνη που θα με κάνει ευτυχισμένο και παραιτήθηκα. Δεν σας πήρα όλα." του λέω θυμωμένος. Σφίγγω τις γροθιές μου, προσπαθώ να μην του...