Ξύπνησα το επόμενο πρωι νιώθοντας φιλία γύρω απο το πρόσωπο μου.
«Jack σταματααααα» γκρινιάζω, καθώς τον σπρώχνω απο πανω μου χωρίς να ανοίξω τα μάτια μου.
«Δεν το νομίζω. Κάποια εχει γενέθλια σημερα» μου λεει και μου φιλάει το λαιμό.
Άνοιξα τα μάτια μου και ειδα να ειανι κολλημένα στο ταβάνι τόσα πολλά μπαλόνια και αμέσως αγκάλιασα τον Jack σφιχτά.
«Χρόνο πολλά πριγκίπισσα» μου λεει με ένα τεράστιο χαμόγελο.
Ξαφνικά μπήκαν όλοι μα όλοι μεσα στο δωματιο με ακόμα περισσότερα μπαλόνια και ο Sammy κρατούσε μια τεράστια τουρτα στα χέρια του με ένα τεράστιο 18 γραμμένο πανω.
Μου τραγούδησαν και ήρθε η στιγμή να κανω την ευχή μου. Μόλις την εκανα πήγα να φυσηξω τα κεριά αλλα ο Jack έβαλε το χέρι του πίσω απο το κεφάλι μου και με έσπρωξε πανω στη τουρτα. Όλοι άρχισαν να γελάνε
«Δεν το έκανες αυτο μόλις τωρα» λεω ψύχραιμα.
«Ναι το εκανα» λεει γελώντας.
Ετσι, με τόσα νευρα που είχα, πήρα χούφτα απο τη τουρτα και του την έριξα στα μουτρα.
«Ωωω αυτο σε κάνει ακόμα πιο ωραίο» του λεω καθώς γλυφω το δάχτυλο μου.
Όλοι και ακόμα και η Madison μου είχαν φερει δώρα. Ετσι όταν έφυγαν όλοι, έκατσα μαζι με τον Jack και τα άνοιξα.
Όταν ήρθε η ωρα να ανοίξω το δώρο του Johnson, φοβήθηκα.
Ήταν ένα τεράστιο κουτί τυλιγμένο με ένα ροζ χαρτόνι. Το άνοιξα και μεσα ήταν μια μικρή κατσαρολα και αυτή τυλιγμένη. Τι φάση τωρα; Όρεξη είχε;
Τη ξετύλιξα και αυτή και μεσα υπήρχε μια χάρτινη σακούλα, απο τα Σταρμπαξ. Τελικά μεσα είχε ένα σετ εσώρουχα VS.
«Μου κανεις πλάκα;» ρωτάω τον Jack έχοντας στο χέρι μου τα εσώρουχα.
«Δεν ήξερα για αυτο πραγματικά» λεει μεσα απο γέλια.
«Απολαύστε το βραδυ σας!» ακούμε τον Johnson να φωναζει εξω απο τη πόρτα και ο Jack γελάει.
«Ίσως και να το κάνουμε»
«JACK!»
«Εννοώ να απολαύσουμε το βραδυ» λεει και με φιλάει.
«Ναι ναι ότι πεις. Φύγε τωρα για να ετοιμαστώ»
«Περιμένουμε κατω. Σε αφηνω το πολυ μια ωρα μικρή» μου λεει κ και βγαίνει απο το δωματιο.
أنت تقرأ
Treat You Better (Shawn Mendes Greek FanFic)
أدب الهواة"Μη μου το παίζεις αθώος τώρα. Και εσύ είχες πάρει μέρος σε όλο αυτό." "Έχεις δίκιο τουλάχιστον εγώ είδα πως είναι εκείνη που θα με κάνει ευτυχισμένο και παραιτήθηκα. Δεν σας πήρα όλα." του λέω θυμωμένος. Σφίγγω τις γροθιές μου, προσπαθώ να μην του...