Amielle's POV
"I told you already, something came up and I'm sorry for that. Okay?"
"Gosh Ken! You have a phone. You should've called me para sabihin na malelate ka. Oh no. Let me rephrase that. You should've called me para sabihin na hindi ka dadating." there. I exploded. I hate him. I hate his excuses. I am so mad at him right now! Ugh! Kung nagtataka kayo
Flashback
Let's eat dinner together. Namimiss ko na bestfriend ko eh. Hihi. Meet me later, 'kay? 8:30 pm, sa fave restau natin :) Wear something formal, you know that place. Mejo sosyal. XD
-Amielle
Message sent!
There you go. Miss na miss ko na kasi talaga si Ken eh. We haven't been hanging out lately kasi busy DAW siya lagi kasi madalas siyang sinasama ni Shan kung saan. And me, being the nice bestfriend, hindi ko naman siya pinagdadamot.
*bzzt bzzt*
Yep. I'll meet you there. :)
-Ken
Yay! Ayan fixed na! Whew. Ano kaya susuotin ko?
--
Restaurant
Napaaga ata punta ko dito ah. What the heck? Was I really that excited? 8 pm palang but I'm already here. I even wore this black dress. My mom told me I look sexy in it, kita daw kasi yung likod ko. I don't know what came to me. I just wanted to look pretty in front of him. Weird right?
"Miss, would you like something to drink?"
"Oh. Thanks for asking. I'd like to have some water." and I gave him my sweetest smile. Sorry naman. Ang cute kaya nitong waiter! Or waiter nga ba? Kamukha kasi siya nung anak ng may ari eh, kamukha siya nung gago kong ex, to be more precise.
9:00 pm
30 minutes have passed. Nakakailang basong tubig at juice na ko, wala pa ding Ken na dumadating. And I'm starting to get pissed.
Whew. Calm down Amielle, calm down. Just wait a little more.
"Erik. Can I have another glass of water? Thanks." Alam ko na yung name nung waiter. Nakita ko kasi sa name tag niya eh.
And I went back to waiting again. Nakuha ko na yung glass of water, naubos ko na, pero wala pa din siya.
"Miss, are you okay? You look mad, did the special guy ditch you?"
BINABASA MO ANG
bestfriends..INLOVE ?! [ONHOLD]
HumorThis story might have funny, sad and maybe a LITTLE hot moments :)) and mejo magiging slow ang updates kasi im still working on alot of stuff :)) i just love wattpad so much so i found some time to write this :)) !lovelots ♥ -littlecutedevil ♚