Přípravy

2.1K 96 3
                                    

Pohled 3. osoby
Jako každý pátek v sedm večer se koná velká párty v baru nedaleko školy. Hlavně pro vysokoškoláky, že přežili další týden, ale i pro ostatní příchozí.
Je pět hodin odpoledne a mladý Omega, student druhého ročníku umělecké fakulty, přichází do svého kolejního bytu z poslední přednášky.
Byt má skromný a žije v něm sám. Zatím mu ho platí rodiče, protože neměl dost času najít si brigádu. V předsíni si sundá boty a mikinu, tašku položí na botník pod věšákem a pokračuje dál do menšího obývacího pokoje spojeného s kuchyní a snídaňovým barem. Do místnosti vedou dvoje dveře. Jedny od jeho ložnice a druhé od koupelny. Zamíří tedy do svého pokoje, kde má velkou manželskou postel se dvěma nočními stolky, pracovní stůl a šatní skříň.
Odsune dveře skříně a zapřemýšlí nad outfitem na dnešní večer. Nakonec vybere černé skinny jeans a tmavě červené upnuté triko s kratkým rukávem.
Oblečení si připraví na postel, svlékne se do boxerek a přesune se do koupelny, aby se mohl osprchovat a patřpravit na možnost intimnějšího kontaktu s jinou osobou.
Ač se to zdá být divné, tento mladý a atraktivní Omega je stále nevinný.
Byt má zabezpečený proti útokům nadržených Alf v rutu dostatečně a svoje heaty si hodně hlídá. Vždy přesně ví, kdy to má přijít. Od svého prvního heatu v šestnácti letech se mu to daří už pět let hlídat.
Po důkladné hygieně celého těla se osuší do huňatého ručníku a v něm zabalený míří do pokoje, aby se mohl obléknout.
Ze skříně ještě vytáhne čisté boxerky a ručník vymění za připravené oblečení. To poupraví tak, aby mu sedělo v zrcadle upevněném na dveřích šatníku. Poslední detaily doladí v koupelně, kde si trohu nageluje vlasy a nanese na sebe trochu jemného pánského parfému.
Protože předpokladá, že bude pít, tak si v kuchyni vezme nějaké jídlo, aby nepil s prázným žaludkem a nebylo mu tak špatně. Se šunkovým toustem v ruce přejde do předsíně, obuje si boty, do kapes nastrká klíče, peněženku s nějakým obnosem a telefon. Přesně v 18:43 vyráží vstříc zasloužené páteční párty.

Helplessness A/B/O [Larry]Kde žijí příběhy. Začni objevovat