ș a s e

126 21 7
                                    

citesc scrisoarea lui cu lacrimi în ochi . nu-mi vine să cred cât de repede m-a înlocuit și a uitat de mine . viața mea a luat o întorsătură foarte groaznică .

acum este vremea să mă joc și eu cu el cum a făcut cu mine . simt că voi regreta decizia . doar vreau să știe că eu nu sunt o păpușă controlată de oricine , sunt Alisia Thompson .

Alisia , te rog frumos să cobori , scumpo . avem vizitatori !

îmi pun pe mine o rochiță înflorată fără mâneci , îmi aranjez puțin părul apoi cobor la parter unde o văd pe mama râzând cu o femeie de vreo 30-35 de ani .

bună ziua .

își întoarce privirea spre mine și mă privește zâmbind larg .

scumpo , ea este Felicia Garcon , partenera mea de afaceri . Felicia , ea este fiica mea , Alisia !

doamna Garcon se ridică de pe canapea și mă îmbrățișează ușor . îmi înfășor mâinile micuțe în jurul spatelui ei și zâmbesc timid .

oh dragă Alisia , mama ta mi-a spus multe despre tine . ești așa frumoasă . o vei cunoaște mai târziu și pe fiica mea , deocamdată este la plimbare cu iubitul ei .

zâmbesc larg gândindu-mă că voi avea o prietenă nouă . oare cum o chema ? mai bine păstrez întrebările până când va ajunge .

după 2 ore

râd cu mama și Felicia și mă simt foarte bine . Felicia tocmai povestea întâmplări amuzante cu ea și soțul ei Kyle care acum este la o conferință de presă în Austria .

un ciocănit slab în ușă ne face să ne oprim din râs și eu mă duc să deschid .

în fața mea stă o fată scundă , blondă cu mici pistrui pe tenul ei ușor bronzat . purta un maieu negru asortat cu o pereche de jeanși rupți albaștri .

bună . tu trebuie să fii Alisia , fiica doamnei Thompson . eu sunt Patricia , Patricia Garcon .

memoriesUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum