6. Díl

237 31 7
                                    

Minhyuk's pov.

Spal jsem a nechtělo se mi vstávat. Spal jsem dál ale najednou mě někdo začal budit. "Hyung! vstávej! dneska natáčíme! I Hyungwon se vzbudil dřív než ty! " křičel na mě Jooheon. ,, No jo! už vstávám řekl jsem a vstal z postele. " Připrav se a půjdeme" řekl a odešel. Já jsem šel do koupelny kde udělám to co vždy pak jsem se šel oblíct a šel do kuchyně se nasnídat. Všichni kluci asi vstali dřív a tak čekali jen na mě. ,, Hyung! ale pohni." řekl Shownu. ,, To tak spěcháme?" řekl jsem. ,, Hyung! měli jsme vyrazit už v 8 hodin a máš 9." řekl Jooheon. ,, No jo .. tak sorry že vás zdržuju." řekl jsem naštvaně. ,, Však nemusí spěchat ne? máme času dost." řekl Hyungwon. ,, Rád bych to měl už za sebou a taky by bylo dobrý přijít domů dřív než pozdě." řekl Kihyun. ,,Nebude to tak lehký,budeme natáčet i večer." řekl Jooheon. ,,Minhyuku naházej to do sebe a jdeme." řekl I.M. ,,jíš strašně pomalu." řekl Wonho. ,, Už nebudu snídat." řekl jsem jim a uklidil po sobě. Vyšli jsme z domu a nasedli do auta který nás odvezlo na místo natáčení. Když jsme tam dorazily šli jsme se všichni oblíct do oblečení který budeme mít ve videu. Byli jsme hotový a šli natáčet první scénu. Po chvilce jsme měli hotovo a museli jsme se jít převléct do jiného oblečení. Měli jsme na sobě černé oblečení a na obličeji barevné čáry. Další scéna byla "rituál" kde jsme tvořily modrý lektvar života. Seděli jsme v kruhu I.M a Kihyun se k sobě přibližovali skoro to vypadalo jakoby se chtěli políbit. Po 10 min jsme měli zase hotovo a každý s členů šli natáčet svoje části.Mě a Hyungwona nechali na konec. Shownu a Jooheon šli vykrást banku atd. Po hodině měli všichni kluci hotovo a už jsme zbývali jen my. Hyungwon se musel jít nalíčit, když přišel měl na obličeji namalovaný modřiny aby to vypadalo že byl zmlácený. Nasadil si na obličej bílou kuklu aby nikdo nepoznal že byl zmlácen a sedl si na zem. Začalo natáčení a já k němu přišel sedl si k němu a snažil se mu tu kuklu sundat on se ale bránil.. po chvilce toho nechal a já mu opatrně sundal tu bílou věc na hlavě. Viděl jsem jak je "zmlácený" přibližoval jsem se k němu a koukali jsme si do očí měl sem chuť mu dát pusu ale to  bych video úplně podělal.  

Oddálil jsem se od něj a odešel,nechal jsem ho tam samotnýho a odešel pryč

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Oddálil jsem se od něj a odešel,nechal jsem ho tam samotnýho a odešel pryč. Vzal jsem si kanystr s benzínem a šel s I.M. a Wonhem podpálit dům. 

Hyungwon's pov

Tak a je to tady.. část videa kde se"zabiju" začala se napouštět voda do vany kde se utopím. Vážně se mi nechtělo nechápu proč vybrali zrovna mě! ale co už nic s tím nenadělám. Pomalu jsem do ní vlezl voda byla studená! Potopil jsem se.. a dělal mrtvého. Přišel k vaně Minhyuk a jen tak se na mě koukal. Obešel vanu sedl si a koukal dál jak jsem mrtev. Otevřel lahvičku s modrou vodou a nalil jí do vany kde jsem ležel a lehl si ke mě do vody a chytil mě za ruku.

 Otevřel lahvičku s modrou vodou a nalil jí do vany kde jsem ležel a lehl si ke mě do vody a chytil mě za ruku

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Ozvalo se ,, CUT!!"  a my vylezli z vany.  ,, Dobrá práce kluci!" pochválil nás Jooheon. ,, Díky" řekl jsem a odešel protože jsem byl celý mokrý Minhyuk se šel taky převlíct protože na tom byl stejně. Po hodině odpočinku jsme se koukli na to co jsme všechno natočili všichni jsme byli spokojený už mě přestalo vadit že jsem se utopil. Byli jsme všichni rádi že sem nám to podařilo. Přišla poslední část videa oblékli jsme se do bílých uniform a měli bílé pistole. Začla se natáčet poslední část začali jsme běhat a dělat že něco hledáme našli jsme srdce květiny která mi dala život a díky ní jsme všichni vstoupily do klanu. Musel jsem opět dělat že mě něco zabilo a ležel jsem mrtví na zemi. Našel mě Minhyuk a snažil se mě probudit. 

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Dal mi do pusy tu modrou květinu z které jsme vytvářeli lektvar

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Dal mi do pusy tu modrou květinu z které jsme vytvářeli lektvar...a já ožil.

Znovu se ozvalo ,, CUT!"  a měli jsme hotový video k našemu Comebacku. Přestalo se natáčet a šli se převlíct. ,, Lidi jste dobrý doma to oslavíme! " řekl radostně Jooheon. Po hodině bylo video upraveno a správně nastříháno atd.  Začli jsme se všichni koukat na celý videoklip byli jsme všichni ještě štastnější že už to máme z sebou.. nahrávat videoklip je sice sranda ale není to jednoduchý. Nahráli jsme to na Youtube a jeli domů. Když jsme přijely domů všichni kluci šli do pokoje spát byli strašně utahaný ale já ani ne zapnul jsem si televizi a tam zrovna hrál náš nový videoklip. 

Minhyuk's pov

Hyungwon se začal koukat na naše nový video. Spát se mě nechtělo a tak jsem se k němu přidal. ,,Můžu si sednout?" zeptal jsem se ho. ,, jasně sedni si" řekl mi a já si sedl vedle něho. Oba jsme se koukali na naše MV.  ,, Tak co.. líbí se ti? " zeptal jsem se. ,, Ale jo .. čekal jsem že to bude horší ale jsem spokojený." ,, to je dobře."  ,, a ty? "  ,, myslím že tohle je nejlepší videoklip který ze všech máme." ,, vážně? .. a proč si to myslíš? " řekl Hyungwon.  ,, ....Protože... "  ,, co... " ...... ,, Chci ti něco říct.... " řekl jsem.   ,,Povídej :)." .... ,,  Já...."  

KONEC DÍLU.

Snad se vám díl líbil :P  

MONSTA X - ALL INKde žijí příběhy. Začni objevovat