4. PLÁNY SE NAPLŇUJÍ

28 5 0
                                    

1. Úkol - upoutat na sebe pozornost zevnějškem. Tj. Abyste tomu rozuměli. V té době jsem si nechala odrůstat svoji nesmírně otravnou ofinu a lezla mi do očí téměř při každém pohybu. Vždy, když jsme si myla vlasy, snažila jsem se udělat co největší objem a zároveň se zbavit své otřesné ofiny. A musím říct, že se mi to docela dařilo. Dále jsem si dávala pozor na kombinování oblečení. Nesměla jsem mít na sobě něco dvakrát a už vůbec ne dva dny po sobě. To už jsem byla fakt cvok.
2. Úkol -dát to dost dobře najevo. Což s mým sebevědomím nebylo nic těžkého. Zkrátka jsem si dala pozor, abych ráno nakráčela do třídy ostentativně a s vehementní jistotou. A jop, fungovalo to.
3. Úkol - mluv s ním. Asi nejtěžší část. Teda alespoň zpočátku. Měla jsem strašné štěstí, že sedí vedle přes uličku. Což bylo super, protože jinak bych se musela cpát do zabordelené řady u okna, zabrané kompletně kluky, což by bylo dost trapný. Takhle se stačilo jen otočit a začít konverzaci. No jo, ale co? O čem se s ním mám bavit?
Ono to ale šlo tak nějak samo. Tak například jednou jsem si na sebe vzala džíny, košili a pod to bílé tílko s výstřihem a šátek. No a třetí hodinu jsme měli tělocvik. Takže přestávku předtím jsem si šla do skříňky (konečně nám přišly) pro vak s oblečením. A abych ho v šatně nenechala, sundala jsem si šátek a dala ho do skříňky. Otočila jsem se na Vítka, který měl skříňku hned vedle mě a zrovna mi něco říkal a jeho pohled se tak nějak podvědomě svezl trošku níž. Já si toho okamžitě všimla a říkám: "Vítku, já jsem TADY!" On se začal smát a spustil drze: "Já nemůžu zato, že nosíš takový trika." Já se taky zasmála a šli jsme. Rozloučili jsme se až před šatnou. Holt, někdy se to proměnilo v takovej lehčí flirt. Ale já jsem střelec a jak můžete vyčíst ve všech horoskopech: střelec nepozná, že flirtuje. Zato Vítek to věděl moc dobře.

Ahoj všichni! Tohle byla sice taková kratší kapitola, ale stejně doufám, že se vám líbila. Možná tenhle příběh některé z vás překvapil, protože to je něco úplně jiného, než Oksana. Možná, že teď nechápete, jak takovej pošuk ;) jako se najednou jevím já, mohl něco jako Oksana napsat. Ano, jsem plná překvapení.
Vaše JohanaSzedlakova ♥

Znáte ten pocit...Where stories live. Discover now