Herkez okumaya başladığı tarihi yazabilir mi lütfen .
Merhaba okuyucularım bu ikinci hikayem ama ilki pek te iyi olmadı sanırım . inşallah bu okunur yorumlarınızı bekliyorum ♡♡----------------------------------------------
Ayakkabılarımı raftan alıp çıktım evden . Canım sıkkındı zaten daha fazla duramayacaktım evde . Yalnızlığa ihtiyacım vardı .
Sağa doğru yürümeye başladım . Hayır başımı alıp gitmiyorum bir yerlere , son zamanlarda sürekli gittiğim yere gidiyordum . Sahile .
En sonunda gelmiştim . Iskeleye oturup ayakkabılarımı çıkardım ve ayaklarımı suyun içine soktum .Şimdiden rahatlamıştım bile burası bana huzur veriyordu .akşam olunca ise çatı da otururdum . Belki kafamın içindeki sesler daha da fazlalaşıyordu ama kalabalığı sevmiyordum ne yapayım .
Burada daha ne kadar kalacağımı bilmiyordum hatta şu an saatin kaç olduğundan haberim yoktu telefona bakmayı en sonunda akıl edip elimi cebime attım ama telefon yoktu . Lanet olsun telefonu evde unutmuş olmaldıyım .
Hava kararmaya başlamıştı . Sorun yoktu aslında beni merak edicek yoktu , bi annemle babamı bide burcuyu saymazsak tabi . Gerçi başkasına ihtiyacım yoktu , kimseye muhtaç değildim . Kendi kendime yetiniyorum ben zaten . Ben dalıp gitmişken yanımda bir kıpırtı oluştu . Korkmamıştım . Kafamı yavaşça yana çevirdim .
Aşağı yukarı benim yaşlarımda bir çocuktu. Saçları dağınıktı . Muhtemelen saçlarını karıştırmıştı ya da saçının doğal hali böyleydi.
Ona çok baktığımı farkederek önüme döndüm . Yakışıklı bir çocuktu ama yüz hatları sert falan değildi . Sadece şu an sinirliydi sanırım o yüzden de kaşları çatıktı . Oysaki yüzü bebek yüzlüydü . Ne olmuştu bu kadar da böyleydi merak etmiştim doğrusu .
Iyi birine benziyordu ama herkese hemen güvenemiyordum o yüzden hemen karar vermemeye karar verdim . Insanları dış görünüşüne göre yargılamayı bırakmalıydım . Önemli olan iç güzellikti .
Bir süre daha gökyüzünü izledim . Ne o konuşuyordu ne de ben . Yanıma neden geldiğini anlayamamıştım . Ne yani böyle oturup duracakmıydık ? Pek konuşmayı sevmezdim daha çok sessiz kalmayı tercih ederdim . Yanımdaki çocuğun bana baktığını farkettim ve kafamı ona doğru çevirip " Sen hayırdır " gibi oynattım . Büyük ihtimalle ne demek istediğimi anlamamıştı .
Çocuğun yüzü gülünce bir an şaşırdım . Niye güldüğünü anlamamıştım açıkçası . Sordugum soruya karşılık gülümsemesi genişledi .
-Ne diye gülüyon değişik ?Bu çocuk biraz önce üzgün değil miydi ya yoksa numara mı yapıyordu lan . Anlamamıştım . Bu çocuk olunca işin içinde hiçbirşey anlamıyordum hadi hayırlısı.
- Değişik ha ? Bu sefer kahkaha atmaya başlayınca çocuğa tuhaf bakışlar atıyordum .
-Evet . Bunu gayet doğal söylemiştim . Çocuk bu sefer kendini gülmemek için zor tutuyordu . Bu kadar komik olan şey neydi ?
Hayır söylesinde bende güleyim değil mi yani canım allah allah . Böyle kendi kendine gülünce canı sıkılmıyor mu acaba anlamıyorum, bari komik bisey olsa .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SOĞUK
Teen FictionAslında onların arkadaşlıkları karmaşık , değişik ve onları birbirlerine bağlamıştı . Herşey tesadüf müydü yoksa kader mi ya da bur oyundan ibaret mi ? Farklı seçimler , farklı kişiler .değişiyordu zamanla herşey . bir tek onların...