κεφαλαιο 9

35 5 4
                                    

Αφου το εκλεισε μου ειπε:
Ν- Αυριο το απογευμα θα ερθουν τα παιδια να δουμε ταινια.
Α- Και μενα τι μου το λες?
Ν- Θα κατσεις να δεις μαζι μας?
A- Γιατι οχι? Ποιοι ειναι?
Ν- Τα παιδια απο το συγκροτημα.
Α- Ααα καλα.
Ν- Τελος παντων.
Ειπε αλλα δεν του απαντησα. Εστρωσα να κοιμηθω. Και καθως πηγα να κοιμηθω ακουω τον Niall να μου λεει:
Ν- Να ερθω να ξαπλωσω μαζι σου?
Α- Κατσε εκει που εισαι μην γινει καμια βλακεια.
Δεν απαντησε, εκλεισε τα φωτα και πεσαμε και οι δυο για υπνο. Η τουλαχιστον ετσι νομιζα. Παλι κατι με ξυπνησε. Οπως και την προηγουμενη φορα που κοιμηθηκα εδω. Ηταν και παλι ο Niall. Ξαπλωσε διπλα μου και μου χαϊδευε τα μαλλια. "Σ'αγαπω" μου ψιθυρισε και γουρλωσα τα ματια. Γυρισα και τον κοιταξα.
Ν- Τι εγινε?
Α- Τι κανεις εσυ εδω?
Ν- Δεν μπορω να κοιμηθω και σκεφτηκα πως θα ηταν μια καλη στιγμη να τα πουμε τωρα που οι γονεις μας κοιμουνται.
Α- Μα καλα, τρελος εισαι? Τι να πουμε? Δεν αφησαμε και τιποτα στην μεση.
Ν- Αφησαμε..
*ειπε παιχνιδιαρικα με ενα χαμογελο*
Α- Πωωω, Niall πηγαινε κοιμησου.
*τον πειραξα*
Ν- Angie?
A- Niall.
N- Σ'αγαπαω. Δεν εχω νιωσει ποτε ετσι για καμια. Ο,τι και να γινει θελω να ειμαστε μαζι.
Α- Κατι εχεις εσυ βραδιατικα.
Ν- Τιποτα δεν εχω απλα ηθελα τοσο πολυ να στο πω... και μακαρι να μην υπηρχε λογος να κρυβομαστε...
Α- Niall θα τα συζητησουμε αλλη φορα αυτα... Με ξυπνησες μεσα στην νυχτα για να μου πεις αυτο...
Ν- Τουλαχιστον να κοιμηθω μαζι σου?
*Του χαμογελασα και του απαντησα.*
Α- Καλα, ελα.
Ξαπλωσε διπλα μου και εβαλε το κεφαλι μου να ακουμπαει στο στηθος του ενω με κρατουσε στην αγκαλια του. Μπορουσα να ακουσω τον χτυπο της καρδιας του. Ενιωσα ενα περιεργο συναισθημα. Ηταν υπεροχο. Ενιωθα τοσο γαληνια και ομορφα... Ηξερα πως βρισκομουν σε καλα χερια. Στην αγκαλια καποιου που με αγαπουσε πραγματικα... Πανω σε αυτες τις ομορφες σκεψεις αποκοιμιθηκα.
----------------------------

Daydream (N.H) Onde histórias criam vida. Descubra agora