Zaman. Zaman. Zaman...Herşeyin ilacı zaman.
Kaç saattir çalışmamıza rağmen. Yine herşeyin ilacı zamandı.
"Yuhanna bence bugünlük yeter.
"Tamam. Bugünlük bu kadarı yeterli."
İçimdeki sözde "gücü" uyandırma çabalarımız bu kadardı. Eh! Ne demişler. Başlamak, bitirmenin yarısıdır. Bizde başladığımıza göre bitirmiş sayılırdık. Tabi adı üstünde SAYILIRDIK!!
" Bu arada resmi olarak tanışmadık. Sen benim adımı biliyorsun. Ama ya senin ki??"
"Benim adım Blassom"
"İşte şimdi tanışmış olduk Blassom," diyip iç gıdıklatacak bir biçimde güldü.
"Hadi akşam yemeğine inelim" dedi. Ve yemekhaneye gittik.
Yemekhanedeki herzaman ki yerimizde başka bir grup oturuyordu.
Yuhanna hemen arkadaşları olduğu sandığım grubun yanınına geçti. Bende onu takip edip yanına oturdum. Hikayemi kısa bir şekilde (şu seçilmiş kişi olma ihtimalimi atlayıp)anlattım. Arkadaşları çok sıcak kanlıydı. Özellikle kızlardan Miranda'yı ve Lina'yı çok sevmiştim. Hatta yarınki çalışmamızdan öncesi için sözleşmiştik. Tabiiii ki. ALIŞVERİŞE ÇIKACAKTIK!
Yemeğimizi bitirip kızlarla ve birkaç çocukla daha vedalaştıktan sonra tapınağa yürümeye başladık.
Kısa bir sesizlikten sonra konuştum.
" Yuhanna sana birşey sormam lazım. Siz, sizin adanıza yanlışlıkla gelen her kızı çalıştırıp "seçilmiş kişi" olup olmamasına bakıyor musunuz!?"
" Tabi ki hayır Blassom!? Bu adaya yanlışlıka herhangi bir genç kızın gelebileceğini mi düşünüyorsun?. Sahil şeridi boyunca her yer güvenlikle korunuyor. Fakat sen geminle gelmedin. Ve fırtınada gemin battığına göre bu senin buraya sürüklenerek gelmen anlamına geliyor. Peki. Herhangi bir genç kız okyanusta bu kadar sürüklenmesine karşın hayatta kalbilir mi??"
" Şans eseri olma ihtimalini çok çabuk eliyorsun Yuhanna."
"Tabii ki elemiyorum. Bunu öğrenmek için bir haftamız var. Rahatına bak."diyip yanımdan ayrıldı.
Çok sinirlenmiştim fakat gerçekten hangi genç kız okyanusta o kadar sürüklendikten sonra hayatta kalırdı ki?? Ama şans olma ihtimali de vardı. Peki ya neden sözde güçleri onu zor durumda kaldığında kurtarmamıştı??
Aklı çok karışmıştı Blassom'un şuan babasının yanında olmasını çok isterdi.
O her şeyi bilen bir süper kahramandı...
Bunları düşünürken odanın önüne gelmişti bile. Hemen yatıp uyudu. Yarın uzun bir gün onu bekliyordu...
●●●
Evet. Diğer kitaplarımıda biraz aksattım gibi. Kısa bir bölüm ama yenisi gelecek beklemede kalın :))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Unique|EŞSİZ #Wattys2016
Fiksi Remaja| Kathiyen kopyalanması yasaktır. Bütün hakları şahsıma aittir. Kopyalanması dahilinde gerekeni yapılacağından emin olabilirsiniz... | Seçilmiş kişi?? Sadece altı kişinin bulunduğu yüce soy olan u-alfa kanı taşıyan ve evrendeki neredeyse tüm özelli...