35

322 28 8
                                    

UWAGA W ROZDZIALE WYSTĘPUJĄ PRZEKLEŃSTWA !








Temat: Moich pięciu przyjaciół.


Od: Harry.Styles@web.de


Do: Louis.Tomlinson@web.de




Masz rację,kompletnie nie wiesz jak to jest mieć sześć osobowości,ale chcę przygotować się na wszelki wypadek w którym wyślę Ci tę wiadomość,bo jeszcze nie wiem czy to zrobię.Nonsens czyż nie?

Zacznę więc od Matta -wspomniałem już trochę na ten temat.

Matt- jest stalkerem.

Chce wiedzieć wszystko o ludziach wokół mnie,obojętne czy to dzieci czy dorośli.

Jest to dla niego normalna rzecz,nie ważne czy to legalne czy nie.

Nienawidzę,kiedy on wychodzi*.

Po pierwsze - dlatego,że czuję się z tym źle, atakowana jest prywatność osób a po drugie boję się,że moje dziecko będzie kopiować jego zachowanie a w żadnym wypadku tego nie chcę.

On naprawdę często ma pod kontrolą moją świadomość i co noc mam ochotę rozpierdolić moją głowę żeby się od niego uwolnić.

Aby załagodzić trochę to wszystko zacznę teraz od bardziej łagodnej osobowości (Matt jest po środku).

Jedną z niewinnych osobowości (jeżeli można tak powiedzieć) jest Luca.

On jest słodki,nieśmiały i kocha kiczowate rzeczy.

Więc,kiedy siedziałbym z moim mężem na naszym tarasie oglądając zachód słońca,Luca nagle wychodzi i ignoruje mojego męża. Można powiedzieć,że Luca jest przyciągany do kiczu.

Osobowość numer trzy nazywa się Cassy,ona jest... męcząca,sukowata i wiecznie niezadowolona z wszystkiego. (informacja: osobowości mają jeden i ten sam głos nie zważając na płeć)

O Cassy nie mogę Ci zbyt wiele powiedzieć,oprócz tego,że chce być sama przez większość czasu i zamknięta jak rozbitek na bezludnej wyspie.

Następna osobowość to Anthony. Przejmuje moją osobowość praktycznie ciągle.

Kiedy ja i mój mąż mamy noce,kiedy się zabawiamy (boże to jest żenujące,ale postanowiłem Ci o tym wszystkim powiedzieć) wszystko zapamiętuje Anthony,ja nie pamiętam nic. On kieruje moim ciałem. Mój mąż o tym wie i błaga żeby Anthony nie wyszedł kolejnego dnia.

Anthony nigdy nie jest łagodny.

Uwielbia bicze,dildosy,pierścienie na penisa,nerwowe poruszanie palcami,zatyczki analne i wiele więcej.

Uwielbia też 50 twarzy greya.

Nie mam pojęcia czy widział ten film,ale byłem na nim z moim mężem i naszą siedemnastoletnią córką. Miałem ubaw z moją rodziną podczas oglądania tego filmu.

Mam wrażenie,że piszę o wiele za dużo o mojej rodzinie więc już się zamknę.

Piątą osobowością jest Ryan i nienawidzę go. On jest typowym gościem,który wpierdoliłby każdemu nie ważne za co.

Robi przykrość mojej rodzinie,często słownie.

Co jeżeli pewnego dnia pobije moją rodzinę?

Co wtedy będę mógł zrobić?

Potem wróci z powrotem do siebie i będzie udawał,że nic się nie wydarzyło i będę mógł go kontrolować,do czasu aż nie wyskoczy jak niespodzianka z pudełka.

Po tym wszystkim mój mąż czeka około czterech godzin a potem próbuje doprowadzić mnie do siebie.

Jeżeli to nie pomoże wybieramy się na wycieczkę do mojego psychoterapeuty.

Wprowadza mnie on w hipnoze żeby Ryan mnie opuścił,często to nie działa,ale próbujemy.


Zbyt wiele o mnie,mam nadzieję,że teraz masz już lekki obraz mojej osoby.

Jeżeli masz jakieś pytania,pytaj śmiało będę szczęśliwy,że mogę Ci coś jeszcze opowiedzieć.

Ten email jest najdłuższy ze wszystkich a wysłanie jej zajęło mi 5 sekund.


Pozdrawiam

Harry,








*Z tym wychodzeniem,mam na myśli to,kiedy nagle osobowość Harryego przejmuje nad nim pełną kontrolę,mam nadzieje że rozumiecie haha;*


Jak rozdział? co sądzicie?

Chatting -ls-Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz