Nasil Mi Basladi ?

17 2 0
                                    

Babam muzisyendi .. Bir gun polisler aksama dogru geldiler ve onu goturduler. O andan itibaren hic bir seyi unutamiyorum. 15 yasindaydim. Aylardan temmuz.. Liseli olmama cok az kalmisti. Annem yikildi o gun. Ben ise hic bir sey hissedemedim ve bi damla yas akitmadim iste her sey boyle baslamis megerse. Kendime gelmem icin Izmir e gonderdiler beni. Ruh halim cehennem atesi gibiydi. Icimde bir seyler vardi jiletle o atesi sondurmek istedim. Bembeyaz tenim beni yaniltti yapamadim. Icimdeki o atese ulasamazdim..Bir gunn.. o kadar neseliydim ki . Icim icime sigmiyordu daglara tirmanmak yorulmak asik olmak daha bir suru sey istiyordum istediklerime yetisemiyordum. Yolda yuruyordum herkes bana baksin istiyordum. Sanki podyumda yuruyordum. O kadar guzel hissediyordum ki kendimi .. Yorulmuyordum. Ne yapsam yorulmadim. Kosuyordum . 8 kat merdivene cikip iniyordum. Bu icimdeki atesi alamiyordu yinede. Oyle birisi olmustum ki durumum yoktu ama ben cop kutusuna yada yere para birakirdim. Ihtiyaci olan biri belki bulur da alir diye. Aileme soyluyordum ben kotuyum diyordum. Simarik bi kiz oldugum icin inanmadilar. icimdeki yara daha da kanadi ve ben en sonunda doktora gittim. 4 gecedir uyumamistim ve 1 haftadir banyo yapmamistim. Saclarim darma daginikti. Iceri girdim doktora bakmadan yerime oturdum ve icimdeki aciyi al doktor dedim. Guldu bana.

Ben kim miyim ?
Suan bipolari henuz atlatamamis fakat 1 yildir atak gecirmeyen 22 yasinda bir gencim.
Hayallerim var . Ve onlari gerceklestirmeliyim.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 26, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bipolar Guncesi 1 (Baslangic)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin