Kris's pov.Lumina intra pe geam si patul meu era mai confortabil decat a fost vreodata. Dar...de ce nu ma pot misca...stai...nu pot sa ma misc. Incerc sa imi scot mana de sub plapuma... Ceva se misca pe mine parca asezandu-se mai bine. Ma gadila pe nas si stranut puternic deschizandu-mi ochii. In fata mea era un cap de caine care se uita curios la mine. Imi maresc ochii si tip. Bear se da jos instantaneu de pe mine.
- Bravo...m-ai trezit,spune o Maya somnoroasa, esti mandra de realizarea ta?
- Scuze,aproape soptesc.
- Mda...bine, mormaie si se intoarce pe cealalta parte.
In camera era intuneric. Ma ridicand incercand sa nu fac zgomot. Ma indrept spre baie incercand sa nu dau cu capul de ceva. Periuta mea de dinti era acolo unde am pus-o ieri cand am despachetat. Am luat-o si m-am uitat la ea. O pun la loc si ma uit dupa un prosop. Uite unul. Imi dau pijamalele jos si intru in cada. Las cada sa se umple putin cu mine in ea. Ma gandesc la cum v-a fi azi...la ce cal o sa ma aleaga. Ma spal repede hotarata sa incep o noua zi. Acum si dintii mei erau curati. Imi infasor prosopul in jurul meu. Ajunge cu vreo doua degete mai jos de fund. Sunt multumita oricum. Trag draperiile de la baie si deschd geamul ca sa iasa toti aburii. Merg pana in camera si imi cotrobai prin sertare. Imi iau o pereche de pantaloni lungi si rupti si un croptop alb cu "free" scris pe el. Ma intorc in baie unde imi perii parul blond. Incep sa cant prin baie " Cake by the ocean". Topaiam de colo colo. Si la cat de bine ma simteam nici nu imi pasa daca Maya o sa intre pe usa in secunda urmatoare si o sa ma stranga de gat pentru ca am trezit-o. La un momendat dansam lasciv atingandu-ma pe corp si unduindu-ma de parca eram la club. Am terminat si ultimul vers din melodia pe care o stiam pe de rost. Acum parul meu era la fel de ciufulit. Expir exasperata si incep sa il descurc din nou. Telefonul imi vibreaza in pantaloni. Il ignor. Termin de pieptanat claia blonda din capul meu si il prind intr-o coada de cal. Imi scot creionul albastru si imi fac conturul ochilor pe pleopa de sus facand o mica codita la final. Ma uit in oglinda si sunt multumita de rezultatul obtinut. Putin rimel si gata. Ma uit la ceas...9:32. Ies din baie, iar Maya inca dormea. Bear statea langa patul meu si se pare ca dormea si el. Asa stapan asa caine, nu? Ma uit pe orarul meu si vad ca primul antrenament e la.....fuck...e la 9! Am intarzia 40 de minite. Am fugit la Maya si am inceput sa o scutur tipand la ea.
- Maya...trezeste-te! Haide! Am nevoie de tine! Mayaaaaaaa!
- Hooo...copila potoleste-te! De ce m-ai trezit zapacito!
- Aveam antrenament de la 9! Si e 10! am spus rapid si m-am ridicat plimbandu-ma prin camera. Ce parere o sa aiba oamenii despre mine, hu? Una foarte proasta! Intarzii de la primul antrenament! zic si incep sa imi scot lucrurile de calarie: cizme, pantaloni, manusi, casca si tricou alb. Maya, ce stai si belesti ochii?!! Ajuta-ma!
- De ce? spune intinzandu-se pe spate facandu-se mai comoda in pat.
- Ce e cu tine!! tip la ea. Am intarziat! spun in timp ce incerc sa imi trag pantalonii pe mine.
- Nu, nu ai intarziat...azi ai liber...asa ca e prima zi si ca trebuie sa iti alegi calul. Si apropo mersi ca m-ai trezit, spune si se ridica din pat.
Isi târșie picioarele pana la baie. Doar
Ma uit la ea si stau nemiscata. Cand intra in baie cad in fund si rad pe infundate. Nu stiu de ce dar o fac. Bear isi ridica urechile si se uita la mine curios. Imi scot pantalonii de echitatie si imi iau pantalonii rupti de pe jos. In momentul ala telefonul imi cade din buzunar si se aprinde...ah da mesajul...am uitat de el. L-am primit cad eram in baie si ma pieptanam....dansand.Necunoscut: " Frumos spectacol...cand o sa vad asta in privat?"
Nu pot sa cred...cineva m-a auzit si si vazaut dansand. Ce nenorocit... Cine poate fi...doar cineva de la club. Am sters repede mesajul. Poate nu imi mai scrie. Ma indrept spre baie si ma apropii de usa. Se auzea apa curgand.
CITEȘTI
Equestrian life
Novela JuvenilVei ştii ca ai tot ce vrei atunci când vântul îţi bate în faţă si prietenul tău necuvântător te poartă departe. Când te vei uita în stânga si îţi vei vedea dușmanii, dar apoi te vei uita în dreapta si îţi vei vedea prietenii, prieteni adevărați care...