...Wtedy nagle podbiegły do nas jakieś dziewczyny zorientowałam się że to jego fanki jak zaczęły prosić o zdjęcia i autografy. Połowa z nich zjadała mnie wzrokiem bo widzieli jak przytulam się z Olly'm a to tylko mały przytulas na przywitanie. Kiedy fanki już odeszły Oscar mnie przeprosił za to zdarzenie i tłumaczył że ma tak często, ja nawet nie byłam zła przecież jest światową gwiazdą muzyczną. Oggy zaproponował że pójdziemy na lody odrazu się zgodziłam (Kocham lody <3)
Rozmawialiśmy całą drogę do lodziarni, Olly poszedł zamówić lody następnie siadł naprzeciwko mnie i zaczął rozmowę.
Olly : To nie jest przypadek że dałem ci mój numer telefonu nie wiem czy pamiętasz ale jak byliśmy mali bawiliśmy się razem na podwórku.
kiedy Oscar to powiedział nie mogłam tego pojąć że moim najlepszym przyjacielem był Oscar Molander, wiedziałam że on miał na imię Oscar ale nie wiedziałam jak ma na nazwisko miałam raptem 7 lat a on mnie rozpoznał po 10 latach to jest nie możliwe.
Ja : To z tobą się bawiłam to było tyle lat temu a mnie rozpoznałeś jak to jest możliwe.
Zapytałam z zaciekawieniem
Olly : Byłaś moją najlepszą przyjaciółką i szczerze się w tobie podkochiwałem jak mógłbym zapomnieć ja wygląda taka osoba.
Po tych słowach się lekko zarumieniłam na szczęście Oscar tego nie zauważył nadal nie mogłam tego pojąć ja byłam najlepszą przyjaciółką chłopaka z mojego ulubionego zespołu muzycznego i do tego podkochiwał się we mnie.
Ja : Ty też byłeś moim najlepszym przyjacielem ale szczerze nie pamiętałam jak wyglądasz i jak masz na nazwisko czasem zastanawiałam się co porabiasz a tu taka niespodzianka.
Oscar w tym momencie się uśmiechną jak nigdy wcześniej (Jego uśmiech jest idealny)
Olly : Myślałem że nigdy cię już nie spotkam jak się wyprowadziłaś byłem załamany i to dosyć długo nie miałem innych znajomych byłaś tylko ty na szczęście później pojawili się chłopaki i oni jakoś mi pomogli.
Ja : Też byłam bardzo smutna w Polsce nie miałam nikogo dopiero w późniejszym czasie znalazłam przyjaciół których musiałam zostawić i znowu muszę zaczynać wszystko od nowa.
Wtedy posmutniałam bo wiem że nie mam nikogo oprócz babci. Nagle Olly chwycił mnie za rękę i powiedział
"Masz mnie i chłopaków nie pozwolę abyś była smutna oraz nie pozwolę ci odejść"
Po tych słowach łza zakręciła mi się w oku, mogłam tylko powiedzieć Dziękuję. Oggy nadal mnie trzymał za rękę nie przeszkadzało mi to a nawet podobało. Nagle Olly przerwał ciszę.
Olly : Wiesz jutro z chłopakami idziemy do kina i czy byś się wybrała z nami żeby cię poznali a ty ich?
Ja : Z wielką chęcią pójdę.
Powiedziałam to z entuzjazmem, nadal nie mogłam pojąć że przyjaźnie się z Olly'm i jutro poznam osobiście resztę chłopaków {Spełnienie marzeń}
Nagle naszą rozmowę przerwał mój telefon, dzwoniła babcia żebym się już zbierała do domu bo mamy gości nie wiedziałam kto przyszedł ale nie obchodziło mnie to obchodził mnie tylko Olly .
Powiedziałam to Oscarowi a on zaproponował że mnie odprowadzi, okazało się że mieszka niedaleko mnie. Na pożegnanie znowu mnie delikatnie przytulił, powiedział że napisze o której po mnie przyjedzie i pocałował mnie w policzek jak ja musiałam się zarumienić a Oscar to zauważył i się uśmiechną, byłam już przy drzwiach odwróciłam się pomachałam Oscarowi i poszłam do domu.<3
CZYTASZ
"Nie zaczniesz nowego rozdziału, jeśli będziesz czytać poprzedni"~Molander TFC
أدب المراهقينSą wakacje, nazywasz się Jane jesteś pół polką i pół Szwedką, od 10 lat mieszkasz od w Polsce, masz 17 lat , twoja pasja to gimnastyka sportowa, kochasz The Fooo Conspiracy, twoją najlepszą przyjaciółką jest Ania, jesteś dosyć wysoką dziewczyna o n...