3
Sabah kalktım,bugün cumartesiydi. Evet be! Telefonumu elime aldım. Yuh! Saat 2 olmuş. Bizim Ece'de yeni kalkmıştır diye düşündüm ve Ece'yi aradım.
Telefon konuşması
"E:He kanka
D:Alo,kanka napıyorsun?
E:Napayım kanka oturuyorum,buluşalım bence *güler*
D:Bende onu diyecektim hazırlanıyorum,öptüm.
E:Tamam bir tanem bende"
Diye konuşup telefonu kapattım. Siyah dar pantalonumu giydim.Üstüne ise dar siyah tişörtümü giydim. Yine ayakkabı olarak siyah Nike Air Max'larımı giydim. Son olarak siyah adidas şapkamı takıp çıktım.
-4 saat sonra-
Eve gelmiştim ve heryerim ağrıyordu. Ece'yle çok gezmiştik. Daha sonra telefonum çaldı. Gizli numaraydı. Açıkcası bende hep açıyordum,eğlenceli oluyordu. Telefonu açtim. "Alo?" diyiverdim o sırada kalkıp aşağı iniyordum. "Naber?" dedi karşıdaki erkek sesiydi ve Doğan'ın sesine çok benziyordu. "Seni tanıyor muyum?" diyr sordum. Doğan mı anlayacaktım. "Belki," dedi. "Hmmm,peki sen beni tanıyorsundur sonuçta numara var," dedim. Ve Baam! Kafese düşürdüm. "Evet tanıyorum,en yakından," dedi. "Ah,seni bulurum bir ara şimdi kapatıcağım uyuyacağım,"dedim ve kapattım. Kendimi yatağa atıp uykuya daldım.
**
Saat 5.30 olmuştu. Yaklaşık bir saat uyumuştum. Ama bana yetmişti,dinlenmiştim. Ama şu gizli numara çok aklımı karıştırmıştı. Doğan mıydı? Ama o beni neden arasın? Sonuçta numaramı bulamazdı. Ya da bulur muydu? Deliricem. Kim olabilir ya. Bir saniye,hayır. Ilgaz? Yok canım. Biz kibarca bitirdik sonuçta. Kimdiyeceksiniz, Ilgaz eski sevgilim. O çok ciddi biriydi yani yürütemeyeceğimizi anlamıştık. Bizde arkadaş olarak ayrılmıştık. Telefonum yine çaldı. Gizli Numara. Haydi Doğa yaparsın. Açtım."Alo?" dedim. Diğer taraftan hışırtılar geliyordu. "Alo,Ilgaz sen misin?" dedim. Ve duyduğum ses şuydu:Evet bebeğim benim ve senin olmaya geldim.
Vote💘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bıçak İzİ
ChickLit"Telefomumu gizli numara aradı ilk önce Doğan zannettim. Meğersem Ilgazmış. Çok kötü oldum lan. Birden araması falan." Dedim Ece'ye. Ilgaz Karakaya:Doğa'nın geçmişte çok iz bırakmış,eski sevgilisi. Doğan Efe Demir:Babası mafya olan,gizemli -çok- g...