Ve söz verdiğim gibi ilk eleştirimle karşınızdayım. Yapıcı olmaya çalışıyorum, ama bunu ilk defa yaptığım için biraz amatörce olma olasılığı da var :)
Kitapta ilk dikkatimi çeken yazarın feminen yaklaşımı. Betimlemeler bana özellikle biraz eksik geldi, baş karakterin kıyafeti hariç ortam hakkında okuduğum kadarıyla yoğun bir anlatım göremedim. Ama bunun yerine çok sürükleyici bir hikayesi var kitabın. Kızın(baş karakterin) ailesi de fazlasıyla dikkatimi çekti. Aile içi görünmez çatışmalar da başarıyla yansıtılmış arka planda. Anlaşmazlıkların nedeni de okuyucuyu meraklandırmıyor değil.
Konu bakımından gri ruhlarımızın siyah - beyaz savaşı olarak kısaca tanımlayabilirim. Yazarın bu fikrini de, ayrıca içtenlikle onaylayorum. Bir nevi üç boyutlu karakterler yaratmış - gerçek hayatta da olduğu gibi insanları sadece iyi veya sadece kötü olarak ayırmamış. Hatta benim tavsiyem Çağla karakterinin de beyaz kısmını kağıda dökmen olcak ilerleyen bölümlerde belki. Bölümlerde şiir kullanman, iki eserin konuları ustaca birleştirmeni de çok iyi kullandığın anlatım dilin kadar beğendim. Belki karakterlerin görünüşünü anlatırsan veya onlara benzer ünlülerin fotoğraflarını koyarsan okuyucuların zihninde daha iyi canlanmasını sağlayabilirsin. :)))))
Umarım bir faydam dokunmuştur. Kesinlikle bu türü seven herkese tavsiye ederim. Kitap eleştirilerine devam edeceğim. Sizin kitabınıza da şans vermem için ilk bölüme yorum yapmanız ve votelarınızı eksik etmemeniz yeterli olacaktır.:)
Bu güzel eser ve emeği için Kaos_sevgi yi şimdiden kutluyorum, başarılarının devamını diliyorum.
Fazlasıyla resmi oldu değil mi? :)
Bir sonraki eleştirimizi fulyatuncalp (umarım nickini doğru yazmışımdır:))) adlı yazarım Sil Baştan kitabına yapacağım.Çok yakında yeniden görüşmek dileğiyle....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kitap Eleştirileri
Non-FictionÖnerdiğiniz her kitabı okuyup eleştireceğimden hiç kuşkunuz olmasın. Yapıcı olmasına dikkat ettiğim kadar konudan imlaya kendinizi geliştirmeniz için yardımcı olacağım. Peki ya siz kendinize yeterince güveniyor musunuz? Hazır mısınız?