Bugün yine yepyeni bir hikayeyle karşınızdayım. Adı Arkamdaki El yazarları ise Damla ve Tuğba isimli iki çok başarılı genç yazar. Çoktaaaandır gözümü kırpmadan okuduğum kitaplardan birisi. Senaryosuna ince ince düşünülmüş ayrıntılarına betimlemelerine bayıldım. Ve tabi ki de çabucak ekle tuşuna yöneldim. Bir sonraki bölümü sabırsızlıkla bekliyorum:)
Gerçekten çok güzel bir kitap. YES adında bir hastalıkla uğraşan bir doktorun tedavi sonucunda ilacı kendine enjekte etmesi ile kızının sürüklendiği macerayı anlatıyor. Tabi bunun yanında Lavine - esas kızımıza- Dünyayı kurtarma çabalarında yardımcı olan Demirin de hikayesi ve davranışları dikkat çekiyor.onlar evreni kurtaradursunlar gelin ben de kitabın beğenmediğim noktalarını sevgili okuyucularımla paylaşayım.
Yazım hatası yok olsa bile zaten benim kadar titiz birinin dahi gözüne çarpmayacak cinsten. Belki de o kurgunun muazzamlığına kendimi kaptırıp kontrol etmeyi unuttum:)))) Ama yine de ufak tefek beğenmediğim noktalar var. İlk olarak annesinin kötü sesini telefonda duyan biri fazlasıyla endişelenir o kadar ki karşısında gördüğü babasının konuşmasına bile izin vermeden "Annemi ara baba" veya "Anneme bir şey olmuş olabilir" der. Lavinin üçüncü bölümdeki tek duygusunun babasının üzüntüsü olması beni açıkçası çok şaşırttı. Yine üçüncü bölümle alakalı bir sorum olacak tabi ki anlıyorum askeriyeye gidiyorlar kız da buna uyup disiplinli olmak zorunda ama bir insanın annesi zor durumdayken babası ise bu kadar kötü bir haldeyken böyle atarlı bir yapıya sahip bir kız niye bir kaçgün bekliyor ki? Ayrıca Lavin babasının odasına gittiğinde "Annem yok" diyor babası ise zaten bunu bildiği için bir tepki vermiyor. Emin olun ben aynı durumda olsaydım "Sen nereden biliyorsun bunu peki?" Diye sormadan geçemem. Bir sonraki takıldığım nokta ise kızın babasına ne gibi reaksyon gösterebilecekleri bilinmeyen insanlar saldırıyor ve o Demire hiç "babam nerede?" veya "babamdan bir haber var mı" diye sormuyor. Cesur olup silah kullanabilmesine rağmen içeride çok sevdiği babasını bırakıp gidiyor.
Takıldığım yerler bunlar. Bir sonraki bölümü merakla bekliyor olacağım ve emin olun ki bir gün basıldığında - ki böyle bir şeyin olacağına fazlasıyla eminim- kırtasiyeye ilk koşanlardan biri olacağım. Bu güzel eser için tekrardan damlaistk e teşekkür ediyorum.
Evet sevgili okuyucularım bu bölümün de sonuna geldik. Umarım bu muhteşem kitaba göz atma vaktiniz olur. Vote ve yorumlarınızı lütfen hiç eksik etmeyin. Hesabımı da takip edin ki çok yakında sizinle paylaşacağım yepyeni kitaplardan ilk haberdar olma ayrıcalığına erişin. Bb:)))))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kitap Eleştirileri
Non-FictionÖnerdiğiniz her kitabı okuyup eleştireceğimden hiç kuşkunuz olmasın. Yapıcı olmasına dikkat ettiğim kadar konudan imlaya kendinizi geliştirmeniz için yardımcı olacağım. Peki ya siz kendinize yeterince güveniyor musunuz? Hazır mısınız?