Gülümse'n

65 17 2
                                    

Günaydın sevgili okuyucularım.  Gerçi Günaydın vaktini çoktan geçtik ama benim en sevdiğim kelimelerden biri olduğu için çok güzel bir kitabı eleştireceğim bu bölümümde kullanmak istedim. Başlıkta da yazılı olduğu gibi adı Gülümse'n, yazarı ise iro_ksc.  

İlk başta şunu belirtmeliyim ki kitabın kurgusu güzel genç bir kızın annesinin intikamını almaya çalışması anlatılıyor. Ama özellikle dikkatimi çeken birkaç nokta var. İlk olarak niye bu kız onun en zor zamanlarında yanında olan arkadaşına ve onu bir hiç olmaktan kurtaran "abi" dediği insana kötü davranıyor? Niye nereden tanıdığını bile doğru düzgün anlayamadığım insanlara ailem diyor. Ki fikrimce Sinan amcaydı sanırım pek de iyi bir insana benzemiyor. Bunun haricinde bir de Simay'ın her ne kadar acımasız katil olursa olsun sırf annesine doyamadığı için çocuğunu - Buğraydı sanırım ama olmaya da bilir isim hatırlama ıQum eksi binlerde:) -  çok sevip onunla ilgileneceğini düşünmüştüm açıkçası. Sanırım bunun haricinde gözüme çarpan jarjör ve koynak kelimeleri oldu. Yine de kitabın geneli konusu bakımından çok güzel, belirlemelere de çok çok iyi yapılmış,  karakterlerin düşünceleri okuyucuya başarılı bir biçimde aktarılmış.  Kapak da gayet güzel esas konu olan mavi ve siyahın aşkını çok iyi bir biçimde tamamlamış. Geçmişten günümüze olan geçişler gayet başarılı fazla ani değil.

Kitap - ki buradan bunun için sevgili yazarına şükranlarımı belirtmek istiyorum - gerçekten çok güzel. Ufak tefek yazım hataları haricinde de milyonlarca okuyucuya hitap eden türden.

Sevgili okuyucularım bu bölümün de sonuna geldik. Eğer siz de kitabınızın yanlışları konusunda fikir sahibi olmak istiyorsanız kesinlikle bunu bana bildirin. Genç yazarlar için elimden gelen her şeyi yapacağımdan emin olun. Vote ve yorumlarınızı lütfen eksik etmeyin. Daha çok yeni fikir için hesabımı takip etmeyi unutmayın:)))))))

Kitap EleştirileriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin