Benim tatlı çöreğim

18 2 1
                                    

Onu gördükten sonra yavaş yavaş gitmek istediğim yere yürüdüm. Burası küçük bir fırın, burada ekmekler yapılır, fazla çeşit yok sadece ekmek. Fırını işleten kişi benim yakından tanıdığım biri babamın arkadaşıydi. 

Babam yaşarken gelirdik buraya o zaman daha büyük, fazla çeşit bulunan bir yerdi. Benim en sevdiğim çörekler yapılırdı tatlısı, tuzlusu. Ben en çok tatlı olanları severdim, o ufak çöreği ağzıma tıkmaya çalışırken babam bana gülerdi ama ben fazla sevdiğimden onun gülmesini aldırmadan ağzıma tıkıştırmaya devam ederdim.

Bu küçük fırına gelince bunları hatırladım ama bu beni üzmedi çünkü babam sadece fiziken ölmüştü o benim yüreğimdeydi her zaman beni dinlerdi  kimi zaman onunla konuşurum o da sadece dinler.
Sonuçta ölüler konuşamaz ama ebediyen dinleyebilir. Başta hep yalnız kaldığımı düşünüp ağlardım ama artık sorun etmiyorum.

Çünkü babam beni hiçbir zaman yalnız  bırakmadı, belki gözlerini sonsuza dek kapadı  fakat o her zaman içimde yaşadı.

Ne yazık ki büyüdükçe yalnızlığım daha da arttı bu yüzden de kendime uğraşlar aradım mesela sabahtan akşama kadar kaldırımlarda yürümek bu benim en büyük hobim neden mi?
Kaldırımlar her olayın şahididir. Kaldırımlar sayesinde birçok insanla tanıştım ama onlar geçici oldu, onların dertlerini dinledikten sonra kayıplara karıştılar. Hiçbirini tekrar göremeyince sorunun onlarda olmadığını anladım, sorun bendeydi bu kesin bilgi.

Buna kanaat getirince sanki daha da yalnız kaldım. Tamam tamam bunu boşverin asıl mühim olan şey  O hani başta bahsettigim şahıs kokusu falan.
Artık onu araştırma zamanı, yalnız kalamam sonuçta kaldırımlar hayatımın sonuna kadar benimle kalmayabilir. Keşifler yapmaya hazırım.

Fakat bugün bu kadar yürüyüş yeter. Yürürken zamanin nasıl geçtiğini anlamadım. Hava kararmıştı,  doğru evee keşifler için güç toplamalıyım.
Evin önüne geldim kapı kırıktı, kırık kısmından elimi sokup kilidi açtım ve içeriye yürüdüm zaten küçük olan odam kirli yatağımla daha da küçüktü.  
Doğru yatağıma sırt üstü uzandım ve tavana uzunca baktım, tavandaki örümceği görünce biran irkildim ama uyku ağır basınca uyuyakalmışım.

Kısa Pantolonlu Kız Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin