★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
Pol roka po tom, ako Nathan požiadal Rosie o ruku mu oznámila, že spolu čakajú dieťa. Obaja boli nadšení a nevedeli sa dočkať toho, kedy na svet príde drobček, ktorý vznikol vďaka ním. O deveť mesiacov priviedla Ros na svet malú Bellatrix.
★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
Raz keď bol John v nákupnom cente s Nathanom vyberať zásnubný prsteň, stretol pri obchode krátkovlasé dievča, s ktorím si padli do oka. Slovo dalo slovu a stal sa z nich pár. Po pár mesiacoch sa stala nehoda a Júlia oznámila Johnovy, že spolu čakajú bábätko. O deveť mesiacov priviedla na svet malého Maximiliána.
★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
Malá Belatrix a malý Maximilián. Dokonalé deti a podla dospelých aj dokonalí pár. Nerozlučná dvojka, ktorá bez toho druhého nespravila nič. Kam išiel jeden, tam išiel aj druhý. Deti, ktoré radi šantili vonku na dvore a stvárali veci, za ktoré mali vždy zle. Obhadzovali sa blatom, jedli piesok, chodili si tajne máčať nohy do potoka. Ale ako to býva zvykom, všetko pekné sa raz skončí. Júlii sa zachcelo za domovom a tak presvedčila Johna, aby sa s ňou presťahoval do Srbska.
★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
"Bella, ja musím odísť." zašepkal blonďavý chlapec na svoju čiernovlasú kamarátku. Bella sa na svojich rodičov nepodobala. Mala čierne kučeravé vlasy a modré oči. Jej mama prehlásila, že vyzerá úplne ako jej prastarká.
"Ale veď to nevadí, veď zajtla sa uvidíme." odpovedalo malé dievčatko, ktorému hovorenie stále robilo problém a pozrelo na strapatého blondiaka, ktorý z rodičov tiež nemal takmer nič. O Maxovi mama vravela, že sa podobá na jeho prastarkého.
"Nie tak Bell, my sa sťahujeme." zafňukal chlapček a rukou od piesku si utrel nos. Dievčatko naňho pozrelo svojimi výrazno modrými očami, ktoré sa začínali lesknúť od blížiacich sa sĺz.
"A-a-ako to myslíš a kam?" vykoktalo zo seba a slzy už nechalo tiecť. Nedokázalo ich dlhšie v sebe držať. Chlapček k nej pristúpil a pevne objal svoju najlepšiu a jedinú kamarátku.
"Asi o týždeň a do Srbska. Mama tam vyrastala a chce sa tam vrátiť." povedal jej do vlasov a počul jej zafňukanie. Bolo mu to ľúto, nechcel odísť, ale musel. Nechcel ju stratiť, cítil, že k nej niečo cíti, ale nevedel čo a to isté cítila aj ona. Boli si súdení.
"Sľubujem, že keď budem veľký sa pre teba vrátim a už nikdy ťa neopustím." povedal jej pozerajúc do očí a dal jej jemnú pusu na čelo. Myslel to vážne, teda aspoň v to dúfal.
★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
Pozerala na chlapca, ako so svojimi rodičmi nastupuje a smutne jej kýva. Na sebe mala jeho mikinu, pevne sa do nej zabalila a zhlboka sa nadýchla jeho krásnej vôňe. Slzy sa jej pomaly kotúlali z očí a pri zvuku kolies odchádzajúcich z príjazdovej cesty sa schúlila do medvedieho objatia svojho otca a smútku nechala voľný priechod.
Takže zlatíčka, je tu to sľúbené pokračovanie a ja dúfam, že sa Vám tento divný a nezmyselný prológ páčil a budete pokračovať aj v tomto :D viem, že názov je trochu divný, ale to sa časom vysvetlí :3 ďakujem za vašu podporu ♥♥
-Bye Bye ♥♥
YOU ARE READING
Psychotic Love
RomanceRosie a Nathan, ľudia, ktorý sa nevedeli vystáť a nakoniec ich osud spojil dokopy. Teraz vychovávajú nádhernú dcéra. John a Júlia, ľudia, ktorý sa náhodou stretli v nákupnom centre a ihneď si padli do oka. Teraz vychovávajú nádherného syna. Ona a On...