1-Hayat Bir Hiç

12 1 1
                                    

Kaldırımlar boş,gece tüm sessizliğiliyle çökmüş yalnız sokaklara...Kediler köpeklerden kaçıyor.Köpekler uluyor.Rüzgâr bir şarkı fısıldıyor;acılı ,hüzünlü, kalbi kırılmış...Tam yolun ortasında bir genç.Yürüyor,sadece yürüyor.Elleri cebinde,düşüncesiz yüzü dimdik karşına bakıyor,hiçbir şeyi umursamıyor gibi.
.
.
.
Aynada kendine bakıyor.İçine çökmüş yanaklarına-çıkık elmacık kemiklerine-,boş bakan gözleri dalıyor aynadaki gözlerine.Tıraş olurken yavaş yavaş, kapı gıcırtılı sesiyle açılıyor.İçeri giren sarhoş babasına bakmadan odasına giriyor .Dışarıdaki sesleri duymuyor . Derse gidecek ama erken çıkıyor .Yolda engelli bir kız görüyor karşısındaki oynayan arkadaşlarını izleyen.Ve yanında abisi olduğunu düşündüğü bir çocuk daha.Yanlarına oturuyor usulca.Büyük çocuk ona bakıyor,sonra dönüyor.Bir süre oturuyorlar.Sonra engelli kız gence bakıyor,gülümsüyor ve
'Adın ne?' demeye çalışıyor .
Genç ona bakıyor ,gülümsüyor ,karşına oturuyor
cevap veriyor.
'BARLAS'
.
.
.
Barlas artık hep o yoldan geçiyor.Elif Naz'a uğruyor.Abisi Ahmet ile dertleşiyordu.
Elif Naz henüz 4 yaşında.2 aylıkken doktora gittiginde yanlış tedavi uygulanması sonucu felç geçirmiş ve belinden aşağısı felç olmuş.1 yaşlarında iken beyninde tümör saptanmış.Ameliyat tehlikeli durup büyümesi de çok daha tehlikeliymiş.Bir süre sonra ameliyat olmuş beyninin bir bölümü alınmış.Sancılı donemler başlamış.Elif Naz iyi konusamiyor.Acı çekiyor.Tedavilere geç cevap veriyormuş.Böyle 4 yaşına kadar ulaşmış.Yaşıtları gibi olmadan.İsteklerini anlatamadan .Yuruyemeden .Hayatı boyunca bağlı kalacağı sandalye ile...
.
.
.
Ahmet lise 1 öğrencisi.Kardeşi için sürekli doktoru suçluyor ve tek amacı o doktordan intikam almak.Kardeşi her ağladında,ona her baktığında ,birlikte dışarıdaki çocuklara baktığında bu intikam ateşine bir kibrit daha atıyor.O artık hayattan zevk almıyor.

.
.
.

BARLAS#JustWriteltHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin