Primul sărut

90 2 7
                                    

Intru în casă, iar mătușa și unchiul meu ma așteptau.
- Unde ai fost draga mea pana la ora asta? Spune unchiul Roger cu un zâmbet larg pe față
- Am fost cu noul meu coleg de bancă să-mi arate orașul unchiule, îmi pare rău că nu v-am sunat sa va spun, dar nu ma așteptam să stau chiar atât.
- Ti-ai făcut prieteni noi draga mea?!
- Da unchiule!
- Ma bucur pentru tine draga mea, dar data viitoare când pleci în plimbări sa ne anunți și pe noi! Spune mătușa Olivia și începu să râdă
- Ok,promit ca o sa va anunț.
Am mâncat, iar după aceea am mers sus în cameră mea, m-am pus în pat și am adormit cu gândul la ziua de azi și la Brandon.
Ma trezesc dimineața,ma duc la baie, îmi iau o pereche de pantaloni gri tăiați, un maiou negru și o pereche de adidași albi. Cobor jos, iar mătușa și unchiul ma așteptau în bucătărie ca sa iau micul dejun.
- Buna dimineața draga mea!
- Bună dimineața!
- Haide sa mănânci draga mea, ți-am pregătit micul de jun, clătite cu sirop.
- Iuui, preferatele mele! Mulțumesc mătușă! Mănânc repede, apoi îmi iau geanta și mă pregătesc sa ies din casă, când ajung la ușă și o deschid îl văd pe Brandon sprijinit de gard.
- Te-ai mai gândit și tu să ieși sa vi la școală? Spune râzând
- Tu de cat timp ești aici? Spun chicotind
- De destul timp, asa ca hai sa mergem, sau ai de gând să mă mai faci sa aștept putin?
- Doar putin,scot din ghiozdan un pix, în timp ce Brandon se uita ciudat și puțin comfuz la mine.
- Dă-mi mana!
- Pentru!? Întreabă confuz
- Ai sa vezi! Și încep să chicotesc - Pff, ok dar grăbește ca întârziem la școală.
- Taci! Spun și încep să râd, iau pixul și îi scriu numărul meu de telefon pe încheietura de la mana.
- Ce-i cu asta?!
- E numărul meu de telefon prostutule,in caz ca mai aștepți că și azi, ma poti suna! Spun și încep să râd
- Mulțumesc! Zise și începu să râdă și el.
Am ajuns la școală, m-am așezat în bancă, iar Brandon sa așezat lângă mine. Orele au trecut destul de repede, iar eu și Brandon am povestit și am râs aproape în fiecare oră.
- Unde vrei sa mergem azi? Întreabă Brandon cu o privire perversa pe fata
- Ammm...ce ai spune de același loc de ieri?
- Perfect, sa înțeleg că tia plăcut locul meu secret?
- Daaa! E superb! Spun, iar acesta începe să chicoteasca. Odată ajunși acolo, eu ma dezbrac și rămân doar în sutien și în boxeri mei de o culoare roșu sângeriu. Brandon stătea și mă analiza din cap pana în picioare, intru în apă și mă uit la el cum stătea pe mal.
- Ce faci, acum tu nu vrei sa intri în apă?! Spun bătându-mi joc de el
- Nu,nu vin,vreau sa stau aici!
- Pff mofturosule, bine fie cum vrei tu! Încep să înot, iar el stătea și mă privea, după ce m-am saturat de bălăceală ies din apa și mă duc pe mal lângă el.
- Ia asta pe tine! Spune, își dă tricoul jos și mi-l dă mie. Nu spun nimic și fac cum a spus el.
- Mulțumesc! Spun și începe să zâmbească, se apropie de mine și mă sărută, iar eu i-am răspuns la sărut. Limbile noastre jucau un mic joc murdar, apoi coboară cu sărutările în jos pe gatul meu asta făcându-mă să scot un mic geamăt, ma lasă ușor pe spate, iar el sta deasupra mea sprijinindu-se în brațele lui puternice,continua sa ma sărute cu pasiune. După câteva minute bune în care ne sărutăm cu multa pasiune și parcă fără oprire,am plecat către casă, de oarece se inoptase.
Am intrat în casă și am observat ca eram singura în casă, probabil ca mătușa și unchiul au plecat la cumpărături. Urc în camera mea,ma pun în pat și adorm gândindu-mă la aceasta zi minunată.
Dimineața mă trezesc, ma duc la baie si îmi fac rutina zilnica, ma gândeam că azi sa ma îmbrac Putin mai diferit ca de obicei, îmi iau o pereche de blugi albi rupți în genunchi,o bluza transparenta prin care mise putea observa cu ușurință sutienul alb din dantela, și o pereche de sandale cu toc.

Cobor jos, iar pe masa din bucătărie găsesc un bilet lăsat de mătușa și unchiul meu

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Cobor jos, iar pe masa din bucătărie găsesc un bilet lăsat de mătușa și unchiul meu...."Draga mea,eu și mătușa ta o sa fim plecat din oraș câteva zile, cred ca ești destul de mare încât să stai singura, ți-am lăsat bani pe masa și mâncare, sper ca o sa te descurci, te pupam și te iubim". Nu apuc sa termin bine scrisoarea și aud ca îmi suna telefonul, era un număr necunoscut.
- Alo!
- Hei, ai de gând să mai vi azi?
- Hei, da imediat sunt gata, dar intra în casă până atunci.
- Pff fetele astea,ok. Brandon intra în casă iar eu urcasem sus în cameră mea pentru a-mi pune cărțile în ghiozdan, când cobor jos îl văd pe Bran....Bran e prescurtarea de la Brandon, mi se pare mai drăguț să-i spun așa :)) îl văd citind scrisoarea pe care mi-au lăsat-o unchiul cu mătușa pe masa.
- Auu ce sexy suntem azi! Spune și mă sărută ușor apăsat :o
- Auu, mersi! Spun și încep să râd.
- Siii... Ai rămas singura acasă, hă?! Spune acesta cu un zâmbet pervers pe față
- Cam asa ceva! Spun râzând
- Pai dacă tot ești singura, ce ai spune ca să vi deseară cu mine la o petrecere aici în cartier?
-Ok, o sa vin
- Perfect, atunci la 9 o sa fiu la tine,acum hai sa mergem ca ie târziu, spune și mă sărută ușor pe frunte
- Bine, haide sa mergem. Ma ia de mână și pornim către școală.


Hei, sper că va plăcut, aștept comentariile voastre ! Va pup :***

Demonul Meu....(+18)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum