Apel Necunoscut

70 2 3
                                    

După aproape o săptămână în care unchiul și mătușa mea au fost plecat, iar eu am dormit la Bran, sau el la mine,în sfârșit au ajuns acasă și ei.
- Buna scumpo, ce faci?
- Bună, doar ce m-am trezit, voi ce faceți, cum de ați stat atât?
- Pai draga mea, unchiul tău tocmai a cumpărat o casa acolo și... Nu apuca sa termine ce vroia sa spună că o întrerup eu... - Stai, ce? Sa nu-mi spuneți că vreți să ne mutăm din nou, nu acum, deja mi-am făcut câțiva prieteni, am un iubit aici, rad, sunt fericita aici, iar voi știți că de când a fost acel accident nu am mai ras, nu am mai ieșit din casă și nu am mai vorbit cu nimeni, vreți să fiu din nou cum am fost??!
- Nu draga mea, las-o pe mătușa ta sa termine ce are de spus....
- Bine! Spun vizibil supărată.
- Ceea ce vroiam să-ți spun e ca unchiul tău a cumpărat o casa acolo, iar noi doi ne vom muta acolo, iar tu dacă vrei să rămâi aici o poți face...
- Mulțumesc mult! Spun și le sar în brațe.
Ziua de azi a trecut foarte repede, adică nici nu ma mir, e weekend. Ma pun în pat și aud telefonul ca îmi suna, ma uit sa vad cine era, dar era număr privat....
-Alo!
-Alo, cine ești??
- Nu contează cine sunt eu, contează cine e dragul tău Brandon!
- Ce vrei tu de fapt și ce ști tu despre Brandon al meu?
- Hah păpușă, ma faci sa rad, Brandon al tău? Eu as spune sa afli mai întâi cine e acest "Brandon al tău" cu adevarat! începu să râdă și apoi a închis... acest apel de la tipul asta necunoscut mi-a dat de gândit, dacă are dreptate, dacă Bran ascunde ceva....dar nu, nu se poate sa fie adevărat, probabil a fost doar o gluma proastă, dar ce-i drept uneori pare cam dubios și ciudat Brandon, dacă are dreptate acel om, trebuie sa aflu!!
Nu am putut sa dorm aproape de loc din cauza gândurilor ce-mi treceau prin cap legate de acel apel misterios și de faptul ca Bran ar putea să-mi ascundă ceva, dar ce, și de ce sa fac asa ceva... Ma decid să-i trimit un mesaj lui Brandon ca sa ne întâlnim cu scuza ca nu ne-am mai văzut de mult și îmi e dor de el, bine era și adevăr în toată minciuna asta, dar mna....
Ana: "Hei iubire, nu ne-am mai văzut de mult, nu vrei sa ne vedem azi pentru ca îmi e dor de tine?! "
Bran: "Hei iubit-o, acum nu pot pentru ca am ceva treaba, dar mai târziu am sa fac tot posibilul să ne vedem,promit!"..... Mda, poate a fost doar o bătaie de joc acel apel, nu are cum ca Bran al meu cel dulce să-mi ascundă ceva.
După câteva ore de stat singură în casă fiindcă unchiul și mătușa mea au plecat după cum au spus, ma gândesc ca s-a ma îmbrac și să mă plimb puțin prin mall sa fac niște cumpărături, zis și făcut. Iau un taxi și mă duc la mall, intru, ma uitam la niște pantofi când deodată dau de Lucas.
- Hei Ana, ce faci tu aici? Zise mai mult urlând și încercând să ascundă ceva sau pe cineva...
- Bine Lucas, la cumpărături, dar sa ști că aud, nu trebuie sa tipi! Spun eu încrunta-du-mă la el.
- Aaa, auzi?
-Da Lucas aud, dar ce tot încerci să ascunzi acolo? Spun și încerc să-l dau din fata mea, dar în zadar.
- Nimic! Spune luându-mă după cap și întorcându-mă cu spatele
- Dă-mi drumu Lucas, ce dra... Nu apuc sa termin ce am vrut sa spun ca rămân fără cuvinte când îl văd pe Bran,pardon Brandon dându-i unui tip o servietă plina cu droguri, în timp ce lângă el era o tipa roșcată,pe care o și saturase după ce primi bani de la acea maimuță...Nu am mai spus nimic, m-am luat pur și simplu și am plecat, dar nu am mai putut să-mi stăpânesc lacrimile și am început să plâng. Se pare ca acel necunoscut chiar avea dreptate, Brandon chiar mi-a ascuns lucruri, oare am fost doar o aventura pentru el? Oare ma iubit vreodată? O mulțime de întrebări îmi treceau prin cap, dar cea mai accentuată era acea dacă el ma mintii în tot acest timp.....
Ajung acasă, încă plângeam, ma duc la baie sa ma spăl pe fata când deodată aut telefonul ca suna.... Din nou acel necunoscut
-Păpușă se pare ca ai aflat o latură de a așa-zisului tău iubit și-și fără să-ți spun eu ceva sau să-ți dau vreun indiciu, îmi place de tine, ești isteață, dar mai ai de aflat multe
- Multe, adică ce, la ce te referi?
- Hah, dacă vrei să afli păpușă du-te acum acasă la dragul tău Brandon și ai să vezi.... Și mi-a închis...doar o latură a lui, ce vrea sa spună cu asta, are mai multe...cine dracu îi Brandon defapt? Nu mai stau mult pe gânduri ca fac după cum a spus acel necunoscut, îmi chem un taxi, deoarece era destul de întuneric afara și mă duc la casa lui Bran, spun taximetristului sa ma aștepte câteva minute și cobor, am intrat în curte și îl auzeam pe Brandon urlând la niște gorile...
- Tiam zis ca vreau să-l găsești și pe ăla care o informează despre mine și să mi-l aduci, nu contează că e viu sau mort, iar pe ea, ohh ea, draga de ea, de ea încă nu vreau sa va atingeti,ati înțeles?
- Da domnule!
- Ce mai stați, dispăreti din fata mea și căutați-l!!! Omg, oare sa fie vorba despre tipul care ma suna cu privat, iar acea fata sa fiu defapt eu..... Ce dracu, asta clar nu-i Brandon al meu... Și ce vrea de la mine? Nu mai stau pe gânduri deoarece vad acele gorile ca se îndreaptă spre ieșire.... Aia unde eram și eu.... Omg, ce ma fac? O iau la fugă înainte ca ele să mă vadă și reușesc cumva sa ies din curtea acestuia, sa intru în taxiu și să plec acasă.....

Hei, sper sa va placă! Scuze pentru greșeli, va pup :* :***

Demonul Meu....(+18)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum