Umarım öyle olur..

208 10 0
                                    

Benim için asıl sorun şuydu; Harry ile aynı odada nasıl kalacaktım?

Onun yanındayken sakin kalamıyordum. Yani, kalp atışlarım hızlanıyor, yanaklarım alev alıyor ve elim ayağıma dolaşıyordu. Bu böyle olmayacak. En kısa zamanda Anne ile konuşmalıyız. ''Ben yatsam iyi olacak hepinize iyi geceler.'' dedim ayağa kalkarken.Merdivenlere yönelmeden önce Gemma'nın kucağındaki miniğimi öptüm. Odaya vardığımda ufak bir duş alma fikri ile banyoya ilerledim.Kıyafetlerimi ve iç çamaşırlarımı vücudumdan ayırdıktan sonra sıcak suyu açıp küvetin dolmasını bekledim ve kendimi küvete bıraktım. Sıcak suyun kaslarımı gevşetmesi ile beraber daha da mayışıyordum ve bu uykumu daha çok getiriyordu. Yaklaşık yarım saatlik bir duştan sonra bornozumu üzerime geçirip kapıyı açtım. Ama tabi ki karşımda yatağa uzanmış bana 32 diş sırıtarak bakan bir Harry Styles görmeyi beklemiyordum. '' Ne işin var senin burada?'' dedim tek kaşımı kaldırarak. İstifini bozmadan hala aynı şekilde yatakta uzanıyordu. ''Odama geldim ve yatağıma uzanıyorum.'' dedi gamzeleri daha da ortaya çıkarırken.Gözlerimi devirdim. '' Çıkarsan üzerimi değiştireceğim.'' dedim dolaba doğru ilerleyeek. Buraya kıyafet getirmediğim için gemmanın şimdilik verdiği geceliği giyecektim.''Benim yanımda da giyinebilirsin'' dedi arkadaki kıvırcık domuz . Topuğumun üzerinde dönerek ona baktım. '' Harry lütfen odadan çıkarmısın?'' ddim kaşlarımı çatarak. Yataktan yavaşca kalktı.Tam üzerime geliyordu. Kollarını belime doladı ve kendini bana bastırdı.''Hadi ama benden utanıyormusun.Bu vücudu daha öncede gördüm hatta altımda.'' dedi. O günü hatırlayışımla gözlerim dolmuş ve Harry'e yavaş tabiri kullanılmayacak bir şekilde vurmuştum.Tokatımın sesi odada yankılanırken Harry başını yana doğru eğmişti. Benimde gözlerimden yaşlar akmaya başlamıştı bile. ''Sakın.!'' dedim ''Sakın bir daha bana dokunmaya kalkma adi piç!'' O lanet günden nefret ediyordum. Harry piçinden de nefret ediyordum.Bu lanet dünyaya geldiğim zamandan nefret ediyordum.''G-gloria b-ben '' Gemma'nın verdiği pijamalarıda alıp hızlı adımlarımı banyoya yönelttim ve kapıyı kitledim.Adi piç! erkek fahişe! her dakikamın içine ediyor. bir kaç saniye sonra banyonun kapısı tıklandı. ''Gloria lütfen özür dilerim ben öyle demek istememiştim.'' dedi gayet sakin bir biçimde. Sakin.bir.biçimde. Aniden kapıyı açarak üzerine yürüdüm. ''Seni lanet olası,beyni uçkurunda,piç kurusu,erkek fahişe!. Her günümün içine sıçtın. Ve hala da devam ediyorsun! Her seferinde o lanet günü aklıma neden getiriyorsun ki.Ne yapmaya çalışıyorsun! 'Seni nasıl acınası bir hale getirdim pis sürtük' mü diyorsun yoksa !? Londraya döndüğümüzde yüzünü bile görmek istemiyorum.Aptal,piç,oros-'' devam edemedim. Yani elimde olsa devam ederdim ama o lafların çıkacağı yer olan dudaklarım şu an meşguldü. Harry'nin dudakları benimkileri hırsla sömürürken ne yapmamı bekliyorsunuz.Şu an kendimi bitkisel hayattaki birisi gibi hissediyordum.Benim için zaman durmuştu.ama sadece nefesim tükenene kadar.O şokla Harry'i var gücümle ittim. '' İşte bundan bahsediyorum.! Lanet olsun her gün kendimden daha da nefret etmemi sağlıyorsun.'' diye bağırdım tekrardan. ''O çeneni kapat ve bir de beni dinle! O gün için kendimden her gün her saat nefret ettim. Sana yaşattığım o lanet günden nefret ettim.'' ya tabi tabi o yüzden başka kızlarla gününü gün ettin değil mi diye geçirdim içimden. '' Gloria,Seni seviyorum.Ama sen bunu anlamayacak kadar aptalsın!'' dedi.O az önce bana seni seviyorum mu dedi? hayır canım yanlış duydun Gloria.''Lanet olsun ki seni seviyorum.'' dedi. Tanrım, tanrı, tanrım! Harry bana az önce ilan-ı aşk etmişti.''Seni aptal!'' diye çıkıştım. işaret parmağımı göğsüne koyarak.''Asıl aptal olan sensin! Ne diye darcy'i doğurdum sanıyorsun! Ne diye ona o ismi verdim!? Sana hala aşığım! ve sen bunu göremeyecek kadar ahmaksın! Ama biliyormusun, sana ne kadar aşıksam o kadarda nefret ediyorum senden!'' dedim akan yaşı silerek.''Beni bırakma Gloria'' dedi ellerini belime dolayarak. ''Piçin tekiyim! biliyorum ama bir o kadarda sana aşığım.Yıllardır seni aramadığımı düşündün.Ben seni hiç unutamadım.'' dedi dudaklarıma masum bir öpücük kondururken.''Beni öldürüyorsun'' diye fısıldadım dudaklarının üzerine.''Beni her geçen gün yıpratıyorsun'' dedim. O ise gözlerini dudaklarımdan hiç ayırmıyordu. ''Buna rağmen..Seni seviyorum.'' dedim yutkunarak. Ve bende aynı şekilde dudakların ufak bir öpücük kondurdum. ''Ama tekrar olmaz Harry.Korkuyorum..'' dedim gözyaşlarımı serbest bırakarak.''Korkma...Seni asla bırakmayacağım''. dedi dudaklarımı dudaklarıyla örterken.Ona büyük bir açlık ile karşılık verirken düşündüm . Umarım öyle olur..

Selammmm :)) Çok geç geldi çok çok çok özür dilerim :( Lise 1'im ve derslerim bana göre çok ağır ve sınavlaarım ard arda olduğu için yükleyemedim :(( Bu bölüm kısa oldu çünkü biliyorsunuz ilk bölüm 8 sayfaydı :D Ayrıca x bana kısa yaz dedi bu bölümü :D :D :D herneyse bölüm şarkısıyla okuyun :) onu dinleyerek yazdım ve gayet hoş bir şarkı :)) Umarım beğenirsiniz ha birde artıık tamamen barıştılar diye okumamazlık yapmayın çünkü  asıl herşey bundan sonra başlıyoo :)) Neyse öptüümmm :) <3 

-Y

Changing Lives (Harry Styles Fanfic)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin