Jonathan

209 11 1
                                    

+18 Uyarımı yapayım ben :D :D

Sabah büyük bir huzur ile uyanmıştım. Dün geceyi düşündüm.. Harry'nin o sözlerini.. İlan-ı Aşk etmişti  bana. Beni bir daha asla bırakmayacağını söylemişti. Kollarını vücuduma sarmış olan Harry'e döndüm. Mükemmel ve kusursuz olana yüzünü inceledim. Eskisinden daha yakışıklıydı. Düşünmeden edemedim. Onu hak etmek için ne yaptım? Birden bire aklımı bir soru kurcalamaya başladı. Ya beni sevmiyor ise ya bana sadece Darcy için katlanıyorsa? Ah! hadi ama Gloria dün akşam seni sevdiğini söylerken aklın neredeydi!? Ben bunları düşünürken gözlerini yavaşca açan Harry'e baktım ''Günaydın'' dedi dudaklarıma küçük bir öpücük kondurup.Kollarından çıkıp yatakta doğruldum. ''Harry beni seviyor musun?'' Hadi ama aptal Gloria.Neden sordun ki şimdi bunu? Kesinlikle deli olduğumu düşünecek. Kaşları çatık bir halde bana bakıyordu. O da aynı benim gibi yatakta doğruldu gözlerime bakmaya başladı. ''Nereden çıktı şimdi bu ? '' diye sordu gözleri yüzümde dolanırken. ''Bilmiyorum. Birden aklıma geldi işte. Belki de bana Darcy için katlanıyorsun diye düşündüm. Belki beni sevmiyorsundur.'' Bir süre suratıma öylece baktı. Sonra ellerimi o koca elleri ile sardı ve dudaklarıma küçük ama beni kendimden geçirecek bir öpücük kondurdu. ''Bir daha böyle saçma şeyler düşünme'' dedi. ''Sana aşığım'' ve bir öpücük. ''Seni seviyorum'' ve bir öpücük daha. Kollarımı boynuna doladım ve öpmeye başladım. Ah Tanrım! Onu öyle özlemiştim ki. O güzel biçimli dudaklarını.. Kıvırcık saçlarını.. Onu.. Herşeyi ile. Öpüşmemize ara vermeden devam ederken   parmaklarmı kıvırcıklarına daldırdım. Dudaklarından iştahlı bir inleme döküldü. Kıkırdamadan edemedim. Belimden kavradığı gibi kalktığım yatağa yeniden yatırdı beni. Vakit kaybetmeden üzerimde yerini almıştı. T-shirtimin üzerinden göğüslerimi kavradı. Tanrım.yanıyorum.yardım.et. 

Ne zaman kavuştuğunu bilmediğim dillerimiz birbiriyle dans ediyordu adeta. Tshirtinin eteklerini kavrayıp bedeninden ayırdım. O da fazla beklemeden beni soymaya başladı. Önce tshirtimi odaya fırlattı. Sonrasında ise penye şortumu yolladı diğerlerinin yanına. Ve dudaklarıma tekrar yapıştı. Ellerim pantalonun düğmesine uzandı ama lanet olsun ki açamamıştım. Harry beceriksizliğime gülerken ellerimi itip benim açamadığım düğmeleri açıp pantalonunu odaya bi yere fırlattı. Benim ise aklımda o kıyafetleri sonrasın da bulabilecekmiyiz? ne tür bi aptalım.Şu an sevgilim ile sevişiyoruz ve benim düşündüğüm şey.. Tamam tamam. tam bir aptalım.

Boxerın önündeki şişlik görülmeyecek gibi değildi. Dudaklarımızı ayırdı ve südyenimin kopçasını bi çırpıda açıp fırlattı.Yüce İsa! Durdu ve gözlerime bakmaya başladı. '' Ne var Harry devam etsene ne bakıyorsun!'' dedim utangaç bir şekilde. Güldü ve Boxerını gösterdi. ''Hadi çıkar.'' gözlerim şaşkınlıkla açıldı. 'Ne! ben yapamam hadi artık çıkar şunu!'' dedim sabırsızca. Aniden çıkardığı boxer ile gözlerim yuvalarından fırlayacak gibi oldu. Tanrım o ne kadar büyük öyle!? Yutkundum ve düşünmemeye çalışarak Harry'e bıraktım kendimi. Dudaklarımızı birleştirdi tekrar. O sırada vücudumdaki son parça olan çamaşırımı da çıkardı. İşte karşısında çırıl çıplaktım. Bu düşünce suratımın kızarmasını sağlarken duyduğum şey domates etti beni. ''Ç-çok güzelsin'' Ah Harry. Kendini göğüslerime gömüp orada keşfe çıktı. Kafasını kaldırıp gözlerime baktı. ''Hazır mısın?'' dedi büyük bir iştahla. Yutkunup başımı salladım. Dudaklarımı dudaklarımı örttüğünde onu hissettim. Boğazıma dolanan hıçkırık ile gözlerimi kapadım. Bir şey, hem acı verirken hem insanı zevkin doruğuna taşıyabilir mi? Yavaşça beni incetmekten korkarcasına içimde hareket etmeye başladı.Sanki meksika biberi yemişim gibi yanıyordu. Ne biçim bir benzetmeyse artık. Biraz daha içimde hareket ettikten sonra o sıcak sıvıyı hissettim. Ardından Harry kendini benim yanıma bıraktı. Ona doğru dönüp kollarımı kaslı gövdesine sardım. O da aynı şekilde kollarını bana dolayıp saçıma bir öpücük kondurdu.''Belki bir bebek daha ha?'' diye fısıldadı Harry. Gözlerimi devirdim. ''Aklından bile geçirme Harry'' dedim.Aslında güzel olabilirdi. Bi erkek çocuk. ''Jonathan'' dedim bir anda. ''Kulağa hoş geliyor '' dedi Harry kıkırdarken. En huzurlu günlerimi yaşıyordum. Teşekküerler Tanrım..

SELAM :D BU BÖLÜM BİRAZ ŞEY OLDUU :D :D :D BU HARRY DE HEE :D DARCY Bİ BÜYÜSÜN DUR :D :D SEN ET TANRIYA TEŞEKKÜR :D SONRA NE LANETLER OKUYACAKSIN :D :D 

IMMM ŞEY YARIN LANET Bİ MATEMATİK SINAVIM VAR VE BEN OTURUP YAZDIM. HİKAYEM DAHA YENİ OLDUĞU İÇİN OKUMA SAYIM AZ VE VOTE.. AYRICA HİÇ YORUM DA YOK BU BENİ ÜZÜYOR HİÇ OLMAZSA BİR YORUM YAPABİLİRSİNİZ. 

HERNEYSEEE :D GEÇ EKLİYORUM AMA BENİDE ANLAYIN :D GECİKTİRMEMEYE ÇALIŞIRIM NEYSE BAY :SADFSF VOTELEYİN KANKAMLAR ÖPT. BEN MATEMATİK SINAVINA ÇALIŞMAYA GİDİYOM BYE :SFFD

-Y

Changing Lives (Harry Styles Fanfic)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin