1.

52 6 6
                                    

Ce??!! Eu nu plec nicaieri!

Scuze, v-am luat cam din scurt. Buna, numele meu este Rose Black , am 15 ani, primul an de liceu ( Yeey!) sunt destul de inalta , am parul blond si ochi de ciocolata (Yam!).

Revenind, de ce eram asa speriata... da, s-au ales din toata scoala 2 copii care sa mearga in vacanta de vara intr-o tabara organizata de scoala. Cum s-au ales copiii? Trebuiau sa fie sportivi si inteligenti. Va intrebati de ce? Din ce ni s-a spus nu va fi doar o tabara de tocilari, va fi o tabara militara de tocilari. Exact, cuvantul "militara" din toata acea fraza nu imi suna deloc bine. Si ghiciti , din toata scoala pe cine au ales ei sa trimita? Exact, 2 boboci de a 9 care se pare ca erau mai destepti si mai sportivi chiar si decat matahalele de pe a 12-a. Si in plus eu eram desteapta( da, stiu si extrem de modesta in plus) ,iar sportul pe care l-am facut a fost dansul , bine e adevarat ca sunt mai puternica decat marea majoritate a baietilor de la mine din clasa , dar nici ei nu sunt chiar Hercule. Iar a doua persoana aleasa a fost Lucas , colegul meu de banca, un tip inalt , saten si cu niste ochi caprui hipnotizanti, ideea de a-l alege pe el era bazata, dar ca m-au ales pe mine.... era ceva putred la mijloc.

Am fost anuntati ca vom pleca chiar in dupa-masa aceasta dupa ce terminam cu orele , vom avea la dispozitie o ora dupa care autocarul taberei ne va lua si ne va duce acolo. Tabara va tine toata vara, iar daca totul va decurgr bine, s-ar putea sa facem si liceul acolo.Am iesit apoi total bulversata in pauza si am povestit cu Luc despre asta:

- Pot sa ne trimita acolo fara sa fim noi de acord cu asta? Tu faci ce faci, dar eu ce o sa fac acolo?

-Hei, stai calma, o sa fie bine si in plus o sa fim amandoi in asta. Acum hai la ultima ora, ne cerem de la jumate ca mie nu imi ajunge o ora.

-Tie nu iti ajunge? Tu esti baiat , dar eu ce fac , pe langa dus, bagaje si toate cele eu stau si mai departe ca tine.

~dupa ore~

Am plecat cu Luc spre casa. Cand am ajuns, mama( sa-i dea Dumnezeu sanatate) imi pregatise deja bagajul, imi facuse prajituri si imi puse dulciuri, si un telefon de rezerva . :)))) Tot ce imi mai ramase de facut era sa fac un dus si sa cobor: mai aveam 40 de minute. Dupa ce am terminet cu astea, ma-m incaltat si ma pregateam sa plec dar,m-a sunat Luc:

-Acum am plecat, autocarul e plin de namile si sunt doar 2 fete, ti-am tinut un loc liber.

-Mersi, acum cobor, ne vedem.

Cand am coborat m-am apucat de ras incontrolabil, era un autocar imens cu modele de camuflaj. Din el a iesit o doamna draguta care mi-a cerut numele si m-a bifat pe o lista parca interminabila, bagajul l-am dus in spate si apoi am urcat in autocar. Am vazut cum se uitau toti baietii la mine, nu i-am bagat in seama si l-am cautat pe Luc. Bingo! Era asezt pe la mijlocul autocarului, s-a ridicat si m-a lasat pe mine la geam.

-Ai apucat sa iti termini bagajul?

-Aprox, desi sunt sigur ca am uitat cate ceva.:)Apropo o zis ca facem vreo 5 ore.
-Ok.

Era o linista maxima in autocar , se pare ca toti dormeau, nici nu am realizat cand am adormit cu capul pe umarul lui Luc, nu dupa mult timp am simtit cum si-a pus capul peste al meu, semn ca a adormit si el.... M-a trezit doar o frana brusca, semn ca am ajuns. Din cate am putut vedea eram pe varful unui munte unde era extrem de cald, iar noi vom sta in cabanute din alea ca in filme.

-Haideti! O voce puternica striga la noi sa mergem sa ne gasim camerele de pe o lista lipita de un perete. M-am cautat pe lista , eram in cabana 17, cu Luc, si inca alti doi tipi care erau trecuti separati de numele noastre printr-o bara , de ce?. Ma rog, ei erau Johs si Logan.

M-am dus cu Luc in cabana si cineva m-a strigat.

-Tu trebuie sa fi Black, asa-i?

-Da. Iar tu esti , lasa-ma sa ghicesc Johs , iar celalalt e Logan. Josh nu era extrem de inalt, era saten cu ochi verzi, iar Logan era brunet cu ochi albastrii.

Eu am intar prima inauntru. Era un hol mare din care se desprindeau doar2 usi. Doar 2 , nu 4 :(. Am vazut apoi pe usi numele , eu stateam cu Luc, mai bine decat cu unul din cei 2 necunoscuti, desi pareau de treaba. Acum daca imi zici ca ii si pat dublu in camera imi dau glont. Aaaa... nu , e ok, e un pat supra-etajat , 2 birouri si 2 dulapuri si o usa care era baia care era surprinzator de curata.

Apoi s-a auzit un ciocanit puternic la usa camerei noastre. Eu stateam pe pat , iar Luc s-a dus sa deschida usa. La usa statea aceasi tipa din autocar si avea in maini haine... o nu, uniforme!

-Copii, astea sunt uniformele voastre scolare, si ne-a intins hainele: mie o camasa alba , un sacou visiniu, o fusta in carouri cu aceleasi culori, si niste jambiere dungate; iar lui Luc, o camasa si un sacou. Iar acestea sunt hainele de antrenament. A, si nu aveti voie sa veniti la cursuri sau la antrenament decat cu uniforma. Intr-o ora sa veniti pe teren pentru primul antrenament. M-am uitat la hainele primite.

-Cred ca iti bati joc de mine, Black. Am doar o pereche de pantaloni de trening si un hanorac, fara tricou? , la ce cald ii afara daca imi iau hanorac mor!

-Tu vorbesti? Tu macar ai pantaloni! EU am niste pantaloni extra-scurti, o bustiera de sport si hanorac. Ba, astia isi bat joc de noi.Ma duc la baie sa ma schimb. ... Arat ca o parasuta! Nici tu nu stai mai bine , dar patratelele alea se incadreaza bine in cadru.

-Mersi, si la tine picioarele alea completeaza perfect tabloul.

Dintr-o data usa e data de perete de un baiat inalt , musculos , brunet cu ochi caprui. Arata cam de a 10.

-Black, avem nevoie de ajutor!

-Cu ce?Si cine esti tu si mersi ca era sa darami usa, si poate io ma schimbam aici, sti?

-Nu m-ar fi deranjat. ( la replica asta am putut sa jur ca Luc a marait :))Ana , una din celelalte 2 fete nu vrea sa se imbrace in echipament si daca nu o face profu o va face de rahat si o va pune la ture.

-Si ce legatura are ea cu astea?

-Usor, amice, Ana a zis ca va iesi asa imbracata doar daca boboaca va avea tupeu sa se arate acolo asa imbracata.

-Deci, Rose, trebuie sa se faca de cacat acolo doar ca sa nu dea aia ture?

-Cine ii Rose?( bravo, Luc, doar el imi zicea asa, era un alint, in rest toti imi zic Black)

-Vroiam sa zic Black?

-Da, cam asa.

-Bine, vin.

Am pornit toti 3 catre cabana 9, unde erau cele 2 fete. Era o tona de lume acolo. Cand am intrat am vazut toti ochii holbati la mine. Luc m-a luat de mana si ne-am dus la baia fetelor. Acolo am vazut-o afara pe cealalta fata, Alice.

-Ana, sunt eu, Black, am venit.

-Nu cred ca esti tu, si sunt sigura ca nu ai venit imbracata asa aici, cand toti baietii astia stau si se uita ca la film.

-Ma subestimezi. Atunci s-a deschis usa si de acolo a iesit o mica roscata , cand m-a vazut s-a inrosit si a zambit, apoi am plecat cu Luc pe teren .

TabaraUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum