Am ajuns pe teren alaturi de Luc, acolo mai erau cativa copii, insa putini, insa nici urma de vre-un profesor. Ne-am asezat pe iarba si am inceput sa povestim, dintr-o data cineva se aseaza langa mine si observ ca erau Josh si Logan. Am mai stat noi ce am mai stat si apoi s-a auzit un fluier puternic si toti elevii s-au ridicat si s-au adunat de prin ce colturi erau ascunsi. Se pare ca acea doamna draguta peste care am tot dat era profa de sport. Ne-a spus sa ne asezam in ordinea varstei de la cei mai mari la cei mai mici, eu fiind ultima(pitica taberei).
-Anul acesta, diferit fata de alti ani, la cererea directorului, veti mai da un examen.Toata lumea a inceput sa zumzaie si sa se planga despre inca un set de testari.
-Liniste, va rog, acest test va fi atat fizic , cat si pe plan intelectual, la fiecare materie. Iar primii 5 ai acestor testari vor fi noii membrii ai grupei de elita. Si inca ceva, toti sunteti obligati sa participati la aceste teste, cu exceptia fetelor care pot alege daca vor sau nu sa participe, este alegerea lor. Acum insa, pana ce mai sunteti toti plini de energie , am primit ordine clare sa dati proba fizica .
Din nou au aparut noi zumzaieli de indignare la adresas celor care ne mai supun la un test(yey!). Se pare ca vom merge in ordinea in care am fost aliniati, ioar eu voi fi ultima la fiecare proba. Prima proba erau abdomenele. Si au inceput in perechi de cate 2 , totul mergea rapid, toate exercitiile trebuiau facute corect, altfel trebuiau incepute din nou. In minutul avut la dispozitie baietii faceau aprox 20-30 de abdomene, fiind cu totii obositi dupa un drum extrem de lung, insa cele mai bune numere au fost ale mele(35) si ale lui Luc(42). Totul a fost bine cu prima proba, a fost destul de obositoare, iar nimeni nu avea apa, insa fetele care nu a dat proba au fost destepte si au adus apa la toata lumea :).
Ok, revenind, a doua proba era o proba de rezistenta. Trebuia sa alergam cel putin 5 ture de teren , iar care alerga cele mai multe era castigatorul exercitiului. Marea majoritate au alergat 6, insa eu si Logan am alergat 7 , iar Josh si Luc 8. Noi fiind castigatorii acestei probe. A doua proba era dupa descrierea profei cea mai grea. Sa vedem ce poate face!Cand primul dintre noi s-a dus in fata ca si gaina la taiat , iar profa a zis ca a treia proba va fi o proba de gimnastica, deoarece la un oarecare atac sau autoaparare va trebui sa stim sa ne ferim cu gratie de oponent ca sa nu ne alegem cu amintiri"placute".Erau doar niste notiuni simple , de baza, asa mi se pareau mie, cea care facusem atatia ani de practica. Nimeni nu s-a prea descurcat cu asta, insa eu i-am lasat pe toti cu gura cascata. Nu eram o mare gimnasta printre colegele mele, insa printre ei se pare ca eram una chiar foarte mare. Evident ca am fost pe primul loc la aceasta proba , iar pe celelalte locuri era greu de spus cine pe care era, erau toti cam la fel de praf.
A patra proba era puterea. Trebuia sa tinem ridicata timp de 20 de secunde o greutate cat mai mare.Toti baietii le alegeau pe cele portocalii, doar un baiat inalt care cred ca era cel care o ajutase pe Ana si Luc le-au ales pe cele mov. Pe mine ma captivasera din prima cele visinii, era culoarea mea preferata, asa ca am incercat-o fara sa ma uit cate kg avea. Apoi la aflarea rezultatelor am aflat ca era intre cea portocallie si cea mov. Deci, da, se pare ca stateam destul de bine si cu proba asta.
Am fost anuntati ca astea au fost cele 4 probe de separare, iar acum se va face clasamentul si va fi chemat directorul pentru a oficializa noile echpe. Ne-am asezat cu totii pe banci sau pe iarba si au inceput discutiile despre cine va fi in echipa de elita.
-Eu cred ca vom fi eu, Logan, Josh, tu si inca cineva...
-Ce?! Luc ai inebunit? Cum sa ma bage pe mine in echipa de elita? Si in plus inca nu s-au dat toate probele, cele care tin de scoala , nu s-au dat inca , si sunt sigura ca nu le voi trece pe toate ca sa intru acolo.
-Stai calma, te-ai descurcat mai bine decat multi de aici si esti singura fata care a incercat, iar la teste vei face bine o sa vezi, ca de obicei :).
Se face liniste dintr-o dat , msemn ca a sosit directorul, ne ridicam cu totii in picioare si mergem a ne aliniem. Se pare ca Luc a avut dreptate, cei 5 candidati erau: Josh, Logan,Luc,Black si Matt(oricine ar fi fost el).I(nsa pe langa noi 5 au mai fost strigati urmatorii 5 de sub linie care au sanse sa ne intreaca daca ne vor depasi la teste. Acum ni s-a dat liber pana la 15 cand va trebui sa mergem la teste ca de maie sa se inceapa programul separat. Ne cam iau din scurt astia. De abia astept sa merg in camera si sa trag un pui de somn pana ce vom da testele.
Cum am ajuns in cabana mi-am luat niste haine mai comode si am tulit-o la baie. Dupa ce m-am schimbat mi-am pus alarma la 14 ca sa am timp sa ma schimb si sa vad cum se vor desfasura testele. Apoi am cazut in lumea viselor. Am auzit alarma aia enervanta si m-am intins sa o opresc, din obisnuinta m-am tot dus, uitand ca patul nu era la fel de mare ca si cel de acasa si ca era supraetajat si m-am intalnit rapid cu podeaua.,Luc inca dormea, se pare ca bubuitura nu l-a trezit, mi-am luat uniforma si m-am dus la baie. Sacoul nu mi-l mai iau ca e prea cal si in picioare mi-am luat niste tenisi negri, simpli. Dupa ce ne-am schimbat mi-am luat si o geanta cu pixuri si niste foi si apoi am plecat. M-am gasit rapid pe liste si am mers in clasa. Se pare ca era un singur test cu toate materiile ceva de genu, cuultura generala ,cu intrebari destul de usoare, cred ca acest test nu ne va departaja prea mult, intrebarile fiind atat de simple, cu totii vom lua maxim si un copil de generala l-ar fi stiut face. Dupa 3 ore in care am dat testul ni s-a dat liber si ni s-a spus ca la 20 era si cina si atunci ni se prezentau si rezultatele finale.
CITEȘTI
Tabara
FanfictionNu vreau sa stric surpriza asa ca va astept sa cititi cartea si sa imi ziceti daca am ajuns la nivelul asteptarilor voastre