Intr-un final s-a facut ora 20 si eram cu totii stransi in cantina supra-aglomerata a academiei , in mijloc se afla o platforma visinie. Dintr-o data s-a facut liniste , iar in sala a intrat domnul director , imbracat cu un costum negru simplu, o camasa alba si o cravata bleumaren( sper ca asa se scrie). Iar alaturi de el a urcat doamna profesoara de sport care era imbracata cu o rochie eleganta verde smarald si doamna profesoara de matematica care era de asemenea imbracata intr-o rochie visinie . Apoi m-amuitat la mine care eram imbracata cu blugi si un hanorac , la fel de neelegant ca si restul elevilor, mai sti, poate dupa ce terminam cu asta profesorii se duc la un club/bar sau ceva :). Apoi a luat cuvantul directorul:
-Dragi elevi, ( cu totii stiam ca nu era asa , dar no) am hotarat alaturi de ceilalti profesori care vor fi cei 5 elevi care vor face parte din grupa de elita. In ordine ce va strig va voi ruga sa urcati pe scena: Lucas Martin, Johs Simons, Logan Mitchel, Black Rose si Matthew Devan. Acestia 5 vor forma echipa de elita. Si , spre surprinderea mea, cat si restul cadrelor didactice din aceasta scoala printre ei se afla si o fata. Capitanii celor 2 echipe vor fi cei care au luat punctajul cel mai mare la testele pe plan intelectual, acestia fiind: Will scarlet la echipa normala, iar la cea de elita : Black Rose, din nou o surpriza pentru noi. Acum ca am stabilit si aceasta echipa,doamnele profesoare va vor spune programul pentru maine. Buna ziua!
Dupa a urmat un cor de " Buna ziua!" , iar cele 2 profe ne-au prezentat pro----gramul:
Echipa de elita: antrenament de la 6 la 8 , apoi de la 9 pana la 12 cursuri, de la 12 la 13 antrenamentul de pranz , iar de la 14 masa de pranz, apoi o ora libera , pana la 20 cursuri, apoi cina , iar de la 21 antrenamentul de seara.
Pe cand cei din grupa normala aveau doar un antrenament dimineata de la 7 la 8 si unul de la 11 la 12. Iar cursuri isi puteau alege cursurile de seara sau de dimineata, iar in weekwnd nu faceau nimic, pe cand noi aveam exact acelasi program.
YEEEY!!!!!
A, si stingerea in fiecare seara la 23, ca sa apucam sa facem 2 ore de antrenament :).
Am mers apoi in camere si m-am culcat , maine dimineata trebuind sa ma trezesc atat de devreme.
Era intuneric si nu puteam vedea nimic , dupa ce ochii mei s-au obisnuit cu intunericul am putut vedea ca eram intr-o padure intunecata si sumbra, apoi am auzit un fosnet puternic. m-am uitat in jur , insa nu am vazut nimic sau mai exact pe nimeni. Apoi,un strigat inspaimantor si ascutit s-a auzit ,iar eu am simtit doua maini reci care ma iau si ma ridica sus, de parca as zbura , iar apoi imi dau drumul si aud un ras sadic si acelasi tipat ascutit care de data asta era al meu. Inchid ochii asteptand contactul cu solul , iar acesta a venit intr-un final , insa nu la fel de dureros pe cat m-as fi asteptat .
Am deschis cu frica ochii si am dat de 2 oceane de ciocolata care ma priveau speriate. Nu stiam unde sunt, apoi mi-am amintit unde eram si ce se petrecuse ieri si realizasem ca a fost doar un vis.
-Esti ok, Rose? Ai tipat si apoi ai cazut din pat...
-Da, sunt ok, doar ca am avut un vis cam naspa.
Apoi, dintr-o data se auzi un sunet insuportabil de trompeta din boxele amplasate in colturile camerei, semn ca er 5:45 si ca trebuia sa ne grabim ca sa nu intarziem din prima zi. M-am schimbat in hainele de antrenament si am iesit impreuna cu ceilalti 3 pe terenul de sport, unde ne astepta domnul director si nu profa de sport pe care ne asteptam noi sa o vedem acolo.
-Stiu ca sunteti cu totii mirati ca sunt eu aici si nu doamna profesoara de sport, insa eu ma voi ocupa de echipa de elita. Acum cateva reguli: tot ce fac gresit cei din echipa, capitanulk plateste, nu accept sa se intarzie, sau sa se via fara uniforme sau sa nu indepliniti cerinta. Acum pentru ca Matthew a intarziat, Black va trebui sa dai in plus 5 ture de teren, iar acum sa incepem antrenamentul lejer cu 10 ture, apoi dupa ce terminati facem incalzirea si 50 mde abdomene, apoi va veni si a doua grupa si veti mai face inca o data si inca alte exercitii.
Si am inceput eu sa dau cele 15 ture si dupa primele 9 ma taram , insa am terminat intr-un final si am mers la incalzire pe care am facut-o in 5 minute si i-am ajuns pe ceilalti din urma , toate acestea desfasurandu-se sub atenta privire a directorului.
Apoi, dupa antrenament am mers si am respectat programul dat si vreau sa zic ca antrenamentele erau criminale, mesele prea rapide, cursurile multe si grele, iar viteza cu care trebuia sa ne schimbam era pe repede-nainte. La cina de abia mai respiram, masa noastra ( a celor din grupa de elita) de abia de mai respira, iar dupa asta mai aveam un antrenament de 2 ore. Simteam ca mor si pot sa vad ca si Luc era in aceeasi situatie , ii recunosteam ticurile, si ma gandeam daca dupa o zi suntem asa cum o sa fim dupa vara? Apoi pe podium a uract din nou domnul director care ave asurprinzator de facut un anunt
-Elevi, vreau sa va anunt ca vom organiza un bal cu ocazia venirii voastre aici. Vom merge in weekend in orasul din apropiere de unde va veti putea cumpara cele necesare, balul fiind peste 2 weekenduri, in ambele fiind anulate activitatile. Sper ca vi se pare o idee buna. Buna ziua!
-Un bal? Yey!!!
-Usor , sifonule ca ne stropesti, nu e ca si cum ai avea atat de multa concurenta, adica sigur esti cel putin pe locul 3 :).
-Haha, foarte amuzant, Luc, insa se pare ca tu ai mai multa ca niciodata.
CITEȘTI
Tabara
FanfictionNu vreau sa stric surpriza asa ca va astept sa cititi cartea si sa imi ziceti daca am ajuns la nivelul asteptarilor voastre