Yey, sunt super incantata de acest bal, sper ca vor fi niste rochii ca lumea acolo si sa fie bine organizat balul.
D=director
D: Avem nevoie de voluntari care sa ne ajute sa organizam balul, cine ar vrea?
Eu: Eu, domnule director.
D: Bine, Black. Altcineva?
Luc, Ana, Alice: Si noi am vrea.
D: Bun , copii, cred ca atatia sunteti destui. Acum,am o surpriza pentru voi: toti 4 care veti organiza balul veti fi scutiti de orice alte treburi, antrenamente sau cursuri pentru a iesi totul perfect in 2 saptamani, iar voi veti fi ajutati de secretara mea, Diana.
Diana: Copii, veniti cu mine va rog.
Ne-am ridicat cu totii de la mese ca niste caini , adica elevi ,ma scuzati, ascultatori ce suntem si am urmat-o pe tanara secretara care parea chiar de treaba.
-Ok, eu nu am voie sa ma prea implic, deoarece am deja destule de facut, insa va voi da toate numerele de telefon si daca aveti vreo problema veti veni la mine, bine?
-Bine. Se pare ca vom face noi toata treaba. Ultima propozitie am zis-o mai mult pentru mine, dar se pare ca Luc m-a auzit si s-a apucat de ras isteric.
- Este vreo problema, domnule Martin?
-Nici una, ma scuzati. Apoi s-a uitat la mine cu o privire gen "lasa ca ti-o platesc eu, Black".
Apoi,secretara ne-a dat o lista cu numere de telefon printre care cele de la florarie, de la un magazin de aranjamente si altele. Apoi ne-a inmanat un plic in care se gaseau toti banii de care aveam nevoie.
Ana:Ok, eu zic prima data sa vedem cate persoane suntem si sa ne impartim treburile.Eu: De acord. Deci cine vrea sa mearga la florarie?
Alice:Vom merge eu si Ana , iar tu si Luc veti merge la magazinul de aranjamente. E ok asa?
Eu: Ok, dar ce tema va avea balul si in ce culori ar trebui luate arnajamentele? Eu zic ca ar fi misto sa fie culorile alb-negru-rosu.
Ana: Mi se pare o idee buna.
Alice: De acord.
Luc: Deci ne-am hotarat. Are cineva idee unde e magaziul de aranjamente?
Ana si Alice: Nup...
Eu: Se pare ca ne vom descurca singuri.
Voi trece peste detaliile plictisitoare din magazine si peste datile in care ne-am pierdut , iar intr-un final am comandat toate aranjamentele si am vorbit si cu fetele care deja rezolvasera cu florile si erau acum la scoala. Insa, noi, ca niste persoane norocoase ce suntem cand eram pe drum ne-a prins o ploaie de ne-a udat ciuciulete, a fost amuzant , recunosc, mai ales atunci cand Luc a alunecat pe noroi si a cazut pe burta. A fost hilar. Intr-un final am ajuns si noi acasa , am facut un dus si ne-am bagat la somn.
-Dupa alte cateva zile plictisitoare de aranjat-
In sfarsit e weekend , sunt atat de bucuroasa ca azi vom merge sa ne luam rochii. In tot acest timp m-am imprietenit foarte bine cu Ana si cu Alice, dar mai ales cu Alice, mi se pare super de treaba. Asa ca am hotarat ca vom merge pe la magazine doar noi 2 pentru ca Ana se va duce cu iubitul ei, Matt, nici nu stiu cand au ajuns astia doi impreuna, ma rog. La prima ora dupa ce m-am trezit m-am imbracat si cand sa ies pe usa cu Luc am gasit in fata ei o Alice super incantata si total gata de cumparaturi. Apoi din cealalta camera au iesit Josh si Logan cu care se va duce Luc. Am plecat apoi spre autobuz unde ne-am ocupat cu totii locurile, eu stand pe scaun cu Alice. Apoi dupa un timp care a parut o vesnicie plina de gropi am ajuns in oras unde era un fel de bulevard plin de magazine cu haine. Apoi ni s-a dat liber si am pornit ca o turma insetata de sange ce suntem, adica ca niste elevi respectuosi, exact. Eu si Alice am intrat in fiecare magazin, am probat rochii cu tona, dar nici una nu mi-a sarit in ochi. Pe cand Alice si-a luat o rochie lunga , alba destul de mulata cu spatele gol si o pereche de platforme bej si un plic alb super dragut, arata ca un inger. Apoi cand sa trecem pe langa ultimul magazin am vazut-o.Era o rochie rosie superba , rochie, lunga , pana in pamant, un pic infoiata , si cu un decolteu in forma de inima.Era perfecta, simpla, exact pe gustul meu. Apoi , am asortat-o cu o pereche de pantofi cu toc de 10 cm negrii. Un plic tot negru cu niste pietricele stilate , si ca si accesorii : niste bratari, o pereche de cercei mari negrii si un colier mare auriu cu pietre negre si rosii. Era sublim.
Am terminat exact la fix, apoi ne-am urcat obosite inapoi in autobuz si apoi am plecat la scoala. Ajunsa in camera m-am trantit direct in pat.
-Ce ti-ai luat?
-Doamne, Luc, ce m-ai speriat vrei sa fac infarct?
-Nu si apropo imi pare rau ca am intrat in camera mea...
-Hello, sunt si eu aici...
-Adica in camera noastra.
Cand a zis asta m-am inrosit toata ca un rac iar el mi-a zambit si m-a mai intrebat o data ce rochie mi-am luat.
-Nu vreau sa-ti zic .
-Hai mai, dar nu mai am rabdare pana la bal.
-Ar trebui sa ai, dar tu ce ti-ai luat?
-Nici eu nu-ti zic.
-Pot sa pariez ca ti-ai luat un costum simplu negru cu o camasa neagra cu maneca lunga si un papion , dar nu stiu ce culoare.
-Cum ai stiut? Bine dar asa si eu stiu ca tu ti-ai luat o rochie lunga , simpla cu decolteu.
-De unde sti?
-Esti previzibila.
-Da, dar nu ii sti culoarea.
-Dar nici tu.
-Bine, suntem egali. De abia astept balul.
-Si eu.
CITEȘTI
Tabara
FanfictionNu vreau sa stric surpriza asa ca va astept sa cititi cartea si sa imi ziceti daca am ajuns la nivelul asteptarilor voastre