Kapitel 2

196 11 0
                                    

Förvarning: Vår ff är extremt cringe och jag varnar dig i om att du kan dö cringedöden.
Jag rekommenderar att hoppa till kapitel 5 om du inte är villig att riskera ditt liv för de andra kapitlerna.

14.37

Minecraft hade äntligen laddat klart. Jag gick in på skywars och spelade. Den nya uppdateringen var bra. Men inte så bra som jag hade tänkt mig.

När skywars precis startat ringde Elvira på skype. Jag suckade, stängde ner minecraft, öppnade skype och svarade.

15.57

Elvira la på. Det blev tyst.

Jag öppnade ett nytt game på Sky Wars.

Jag hamnade i Team 3 tillsammans med 2 andra.

16.00

123321TaeV123321: Someone wants to game and Skype?

Jag skrattade lite åt personens dåliga engelska men såg att den hette TaeV så tänkte jag att det är en annan army

16.00

123321TaeV123321: Skype please whit me

jag tänkte att jag får ge personen en chans. Dessutom tränar jag min engelska ifall jag pratar med någon på engelska.

16.01

Han_The_Unicorn: Okay, add hannseeen4567

123321TaeV123321: Ok I add you, my name is TaeV123 on Skype

Han_The_Unicorn: Got it

"TaeV123 ringer dig" kom upp. Jag svarade.

- Hellow, I'm Taehyung but you callw me V. sa han med bruten
engelska.

SKYPAR JAG MED TAEHYUNG? V? BTS? BANGTAN V?-

- OH M... hann jag börja. Men kom på att Taehyung inte skulle vela prata med en A.R.M.Y. Jag försökte spela normal men måste stänga av micken då och då för att jag måste skrika.

- Hi, my name is Hannah, are you korean? frågade jag i hopp att det inte bara är en fake Taehyung.

- Ehh.. Hey Hana, ehh, ne.. ehh, yehh, how you kno tha? you a ami not?

sa han med sin dåliga engelska igen. Så jag nästan skrattade åt honom.

- No, I'm not an ami? What is an ami? ljög jag för att jag inte vill att han ska lägga på, I know that you are korean, because I'm studying korean and you sound like a korean.

- Oh, okay. sa han och lät direkt lite lugnare.

- oh now! I killed, sa han och lät lite ledsen, så jag behövde stänga av micen och skratta.

- Do you mean you died? frågade jag honom när jag satt på micken igen.

- Ohh, yehh, my english is verry bad. I know a, ehh, a little english, little.

sa han så jag måste skratta igen.

- Yeah, I can hear that. I can leave so we can play together again. sa jag till honom.

- Ohh yewh, tenk you! sa han och jag kunde se hans glada min framför mig i huvudet.

- Oh wait, I'll be right back. sa jag och stänger av micken

- Okeyh, säger Tae.

Jag smsade BS och min kusin och hennes kompis som också fangirlar på BTS.

My friend Taehyung ~ SWE VER ~Where stories live. Discover now