Kapitel 1

337 13 3
                                    



FÖRVARNING: Detta är en extrem cringeig fanfiction och jag som människa när jag läser igenom detta önskar nästan att jag faktist drunknade i Grekland 2012 så kom en jävla man och rädda mig
Nejmen seriöst nu, detta är extremt cringeigt och alla kapitel suger rn, det blir mindre extremt cringeigt vid kapitel 7. Om ni vill slippa riskera dö av cringeighet rekommenderar jag att hoppa till kapitel 5 åtminstone.
Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för cringeigheten och hoppas ni överlever.
Om ni inte vill läsa för att den är lite för cringeig, jag förstår er mycket väl.
Det var inte ens så länge sen vi skrev de första kapitlerna och här sitter jag och dör över alla slarvfel och att vi skrivit "ALLA SLARVFEL RÄTTADE" nej idiot denna ff är i dåtid så har vi helt plötsligt skrivit i nutid.
Återigen JAG BER OM URSÄKT FÖR CRINGEIGHETEN OCH ATT DEN SUGER TRUMP MEN HOPPAS NI TYCKER OM DET >3 det gör inte jag dock men aja >3
/////////stella aka superstella

25 Oktober 2013 - FREDAG

12.35

- HANNAH HANNAH HANNAH HANNAH HANNAH HANNAH!

Stella kom springandes fram till mig med en ivrig blick.

- DEN NYA UPPDATERINGEN 1.7 TILL MINECRAFT HAR KOMMIT!

hon skrek högt i mitt öra.

- Omg!! Kan vi inte prova den efter skolan! sa jag högt så några tittade åt vårt håll.

- Ehh... Nej jag kan inte, ska vara med Love.

- Okej, svarade jag och kollade klockan. 12.37.

- Imorgon? frågade Stella

- Vet inte, skulle kanske göra något med BS (Big Secret) då.

Hon nickade men tittade frågande på mig.

- Jag förklarar sen måste gå till lektion nu!

Det var syslöjd. Jag har inte så många vänner i syslöjden. Det hjälpte inte heller att jag kom 5 minuter för sent.

Min syslöjdslärarinna, Inger suckade mot mig och skrev upp något i sin frånvarolista.

- Jaha. Då ska jag ha en genomgång. sa hon högt och log för stort så att alla såg att hon fakelog.

Hon gick igenom om hur vi skulle sy våran väska. Jag visste redan vad jag skulle göra för väska.

- Vad ska du göra John? frågade Inger. Hon frågade alla vad de ska göra och tillslut kom hon till mig.

- Jag ska göra en väska där det står BTS. svarade jag.

- Vad är en BTS? Ska du inte skriva dina initialer istället? sa hon förvånat och höjde ögonbrynen.

- Ett kpop band, jag vill hellre skriva BTS än mina initialer. jag hörde hur folk började fnissa och försökte ignorera dem.

(Cringe)

- Jaha okej.

Sen frågade hon vidare. Jag försökte få bort hennes äckliga andedräkt från min näsa, men det var svårt. Hon verkade ha ätit surströmming och vitlök till lunch.

(Cringe)

- Vad ska du göra Emma? frågade Inger

- Ja, inte en TBS väska iallafall. svarade hon kort

Jag försökte ignonera henne men det var svårt när hela klassen skrattade.

(Cringe)

- Tystnad! skrek Inger. jag försökte vara tyst men jag tänkte på när Jungkook sa "Be quiet!" från ASC.

(Cringe)

Jag kollade klockan. 13.00. Vi slutade 14.00.

14.12

Vi fick tillslut gå efter att Inger förklarat i 10 minuter hur viktigt det är att inte skratta åt andra elever så vi fick gå 10 minuter för sent.

Inger är så jobbig. Jag tycker verkligen inte om henne.

Jag tog på mig mina skor och min cardigan, satt i hörlurarna i mobilen och skyndade mig till bussen. Jag är för lat. Det är egentligen bara 2 hållplatser hem.

8 minuter tills bussen kommer. Jag tog upp mobilen och bytte låt. Jag satt på Coffee och väntade på bussen. Efter 9 minuter kom bussjäveln och jag hoppade på. Även det bara tar 10 minuter att gå hem, så känns det snabbare att vänta på bussen. Det kan också bero på att jag är jävla lat.

Högtalaren sprakade till. "Nästa Godhemsgatan" hördes i högtalaren så högt att jag hörde även jag hade högsta volym i mina hörlurar.

Jag gick av och sprang den sista biten.

Jag ryckte i handtaget till vår lägenhet. Det var låst. Jag skulle precis ta upp nycklarna när jag märkte att jag hade glömt väskan med nycklarna i skolan. Jag hann få panik i några sekunder tills mamma kom nerifrån trapphuset med två ICA påsar.

- Hej hjärtat! Jag har köpt ditt favoritbröd och nutella! Ska jag göra några mackor åt dig? sade min moder.

- Nej jag vill inte bli mer finnig. mumlade jag och gick in i lägenheten och in på mitt rum. Jag tog min dator och satt mig på min säng och öppnade den.

" Det finns en tillgänglig uppdatering på minecraft, vill du uppdatera?" Jag accepterade och uppdateringen startade.

ÖVERLEVDE NI? ELLER DOG NI? GRATULERAR! OM NI ÖVERLEVDE KLARAR NI AV EXTREMT CRINGEIGA SAKER, OM NI DOG KOMMER NI ATT GLÖMMA BORT DETTA EXTREMT CRINGEIGA KAPITEL. IALLAFALL SÅ HAR VI RÄTTAT ALLA FKN HEMSKA SLARVFEL HEJDÅ

det hemska är att mina varningar också är extremt cringe

My friend Taehyung ~ SWE VER ~Donde viven las historias. Descúbrelo ahora