Författarens notering såhär lite i början;
hej hannah ville att vi skulle uppdatera så nu gör vi det
ursäktar i förhand det är ett ganska dåligt kapitel
24 December 2013 - Tisdag
09.58
*Hannahs Perspektiv*
Jag tittade under vår tjockis julgran med lampor som man kunde sätta på med en kontroll.
Jag hade fått 3 paket. Det är lite snålt. Men jag får nog också nånting av mina kompisar (ni som vet, ni vet)
Det var en svart Taehyung tröja som mamma köpt billigt på Wish. Men den var fin ändå.
Pappa hade köpt 3 BTS planscher och Sofie hade köpt ett ganska äckligt doftljus som skulle lukta vanilj eller nåt. Men det luktade mer Rosmarie.
Jag låtsades vara lite glad för Sofies skull. Hon är en ganska snäll lillasyster ändå.Ibland. Ganska sällan.
Jag gav Sofie hennes Zelda halsband eftersom vi älskar Zelda, och hon blev nog glad påriktigt. Jag är väldigt bra syster.
Ibland. Väldigt sällan.
Mamma fick bara en fin sten jag hittat på Klippan igår och skrivit mamma på med en tuschpenna, och pappa fick en annan sten från kyrkogåden på nåns ganska fula grav. Som jag hade skrivit Pappa på.
- Taaaaaaaack. sa ja jag till Sofie
sen gick jag in på mitt rum och ringde Taehyung.
Han svarade inte. Så jag tog på mig min Taehyung tshirt.16.47
Min släkt hade kommit, jag satt på min säng och kolla på youtube
- Hej. sa min 7åriga kusin Signe som precis kommit in i mitt rum- Hej.
- Vad gör du?
- YouTube.
- Får jag vara med?
- Nej.
- Okej.
- Hejdå. sa hon och gick in och kollade på My Little Pony med Sofie på TVn i vardagsrummet
Idunjäveln var sjuk så hon kom inte heller. Barnfan.Jag tänkte precis ringa Idun, så ringde Tae och störde. Minus störde.
- Helooowu
- Hi
- Melhy culistumasu
- Merry Christmas to you too
- Oooooooh tenk yoooooooh
- Yep..
- what's youl adulessu
- My adress?
- Yesh
- Slottskogen 3A
- Solotusugogen trhlii ay?
- Yeah, something like that.
- Can't you send spellingu?
- Alright, wait then- Why?
- what why?
- Why did you ask?
- you will see!
- what do you get in plesentu?
- a tshirt and a candle, you?
- From Namjoon hyung I got protection, a helmetu and one more thing which It's kinda embarrassing, from Seokjin hyung I got a restulantu cadu, passta, pasta. From Yoongi hyung I got a mugu. From Jimin hyung I got a hugu and a gucci shirtu. And from Jungkook I got a picture of us two last summu. Andu from Hoseok hyung I got a sunflower and a horse plushie.
- You rich boy
- Oh.. big family you knowu man
- I'm not a man
- okeh
ESTÁS LEYENDO
My friend Taehyung ~ SWE VER ~
Fanfic"TaeV123 ringer dig" kom upp. Jag svarade. Hellow, I'm Taehyung but you callw me V. Sa han med bruten engelska. SKYPAR JAG MED TAEHYUNG? V? BTS? BANGTAN V? OH M... hann jag börja. Men kom på att Taehyung inte skulle vela prata med en A.R.M.Y. Så ja...