24 December 2013 - Tisdag
00.56 (Koreansk tid)
*Taehyungs perspektiv*
- Can't your friends join, frågade Hannah
- I can ask, sa jag. Varför vill hon att de ska vara med? Det är faktiskt orättvist. Hon är min kompis. Varför tycker hon om de andra också? tänkte jag och reste mig från min datorstol och kollade vad klockan var på iPaden som jag hängt upp på väggen.
- Yah Taehyung! ropade Jimin hyung, PD Nim är här!
- JAAAAAAA, ropade jag tillbaka lite för glatt och högt så Jungkook vaknade från sin skönhetssömn som han kan behöva. Jag hjulade in i köket där PD Nim satt och drack svart kaffe.
- PD Niiiiiim!
- Vad var det.. vad heter du nuigen? Ummmm... äsch
- DET ÄR V!? ÄR DET SÅ SVÅRT ATT FÖRSTÅ!
- Ta det lugnt V.
- Kan inte vi åka till Sverige? Snäääääälla!
- Vi har redan diskuterat detta. Sluta tjata nu. Du vet att du ändå inte kan dejta någon.
- Varför får Namjoon och Seokjin dejta då?
- Det finns ingen tid för dig att dejta, det skulle inte funka och du skulle bara bli ledsen, och om du är ledsen kan du inte arbeta och träna så bra. För det funkar inte. För jättelänge sen när jag hade en crush på en som jobbade här med att sminka er så arbetade jag inte jättedåligt och kunde inte koncentrera mig nästan alls!
- Men jag är inte du faktiskt.
- Nej, men jag vet hur det funkar. Jag är nämligen en MAN. Du är ett bara ett barn.
- Men jag vill till Sverige! Om vi inte åker dit så vill inte jag vara med längre!!
- V.- Men jag viiiiiiiiill
- Jag kan fundera och ta detta vidare till de andra.
- TACK SNÄLLA PD NIM DU ÄR SÅ SNÄLL. ibland.
- Äsch då, sa PD Nim och rodnade
sen gick han.- Så du lyckades tillslut min unge man! sa Namjoon och dängde en näve i ryggen på mig så att jag fick ont och sa lite svärord.
- Ska vi till Sverige hyung? sa Jungkook som precis vaknat och såg ut som Tarzan- Vad vacker du är Jungkook! sa Seokjin ironiskt som också precis vaknat
- Tack hyung. sa Jungkook lite halvt vid medvetande och tog fram ett paket cornflakes och mjölk.
- Men seriöst Taehyung, skulle det verkligen fungera om du var i ett förhållande? Det gick ju inte ens bra med ditt lejon? Och Hannah bor i ett annat land, och hon kan inte koreanska. Jag rekommenderar verkligen inte distansförhållanden Taehyung. sa Namjoon och tittade med sin pappa-min på mig.
- Jag har aldrig ens nämnt nånting om förhållanden.
- Nej men du pratar om henne konstant och du vill "träffa" henne. Vi alla vet vad du helst av allt vill göra. sa Jimin som satt mittemot mig
- Vad vill jag göra? frågade jag
- App app app aaapppp! Tysta era munnar. Jungkook är här nu. sa Seokjin och höjde sitt vänstra pekfinger.
- Vadå?? sa Jungkook och tappade sin sked i mjölken så det kom på Jimins tröja. Jimin blev sur, och luktade sur mjölk, och tog av sin tröja.
DU LIEST GERADE
My friend Taehyung ~ SWE VER ~
Fanfiction"TaeV123 ringer dig" kom upp. Jag svarade. Hellow, I'm Taehyung but you callw me V. Sa han med bruten engelska. SKYPAR JAG MED TAEHYUNG? V? BTS? BANGTAN V? OH M... hann jag börja. Men kom på att Taehyung inte skulle vela prata med en A.R.M.Y. Så ja...